Je hoopt dat jullie kunnen inlopen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord gaat stunten: 2-1
Heeft niks met hoop te maken, meer een voorgevoel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hoopt dat jullie kunnen inlopen?
Als Ajax al inloopt, verspelen ze die punten zelf wel ergens weer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hoopt dat jullie kunnen inlopen?
Nee joh, we hebben nu Leonardoquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als Ajax al inloopt, verspelen ze die punten zelf wel ergens weer.
dom lampje is zeker jullie overwinning dankzij 'n mongool van 'n scheids eerder dit seizoen vergeten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:39 schreef mcyodogg het volgende:
Twee doelen:
* geen doelpunt tegenkrijgen
* scoren
Daarmee is dan wel revanche genomen op die sneaky overwinning van Feyenoord vorig jaar.
Dudequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef mister_popcorn het volgende:
ow ja, zolang er maar strijd is, Buijs farfan doormidden schopt en cocu en kluivert spontaan doodgaan op het veld is ik tevreden. Merry X-MAS, tyfuslijers.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef mister_popcorn het volgende:
ow ja, zolang er maar strijd is, Buijs farfan doormidden schopt en cocu en kluivert spontaan doodgaan op het veld is ik tevreden. Merry X-MAS, tyfuslijers.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef mister_popcorn het volgende:
Die Buijs durft echt niks meer als ie Alex in de ogen heeft gekeken hoor, bij het handjes schudden. Baas boven baas, he.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef mister_popcorn het volgende:
daar teken ik voorquote:
En anders mag die een vrije trap van Alex koppenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die Buijs durft echt niks meer als ie Alex in de ogen heeft gekeken hoor, bij het handjes schudden. Baas boven baas, he.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord gaat weer stuntelen: 0-3
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
Kampioenschap of niet, Feyenoord moet altijd verliezen.
Zijn vast uitzonderingen. Bijvoorbeeld, deze wedstrijd is de laatste speelronde, en PSV staat 2 punten voor op Ajax, bovenaan de stand. Kan me niet voorstellen dat je dan niet hoopt dat Feyenoord wint.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
Kampioenschap of niet, Feyenoord moet altijd verliezen.
Ajax, maar die moeten eerst zelf maar eens meer gaan winnen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Who the fuck do you support
Haha.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Jingle Bells , Jingle Bells Kluivert in de cel, Voetballen kan hij niet maar zitten moet hij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |