Geen online leven ook.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef RaymanNL het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar sandra is het nietDie heeft geen online leven
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
Ze hebben de brievenbus opgeblazenwat een deceptie, net nu ik een liefdesbrief op wilde sturen.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef angelfist het volgende:
Ik heet geen Sandra.
Ik heb niet de beschikking over telefoon/internet dus ik ben ten dode opgeschrevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hoe durven ze, de schavuiten! En nu? Ga je nu naar 'All You Need Is Love' van Robbert Ten Brink om jouw geliefde alsnog te benaderen?
Wat vervelend voor je, wil je erover praten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb niet de beschikking over telefoon/internet dus ik ben ten dode opgeschreven
Wat doe je hier dan lieve schat? Dit is toch ook internet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb niet de beschikking over telefoon/internet dus ik ben ten dode opgeschreven
Nee, wel voor een zak wiet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef Roi het volgende:
Morda, wil jij poep eten voor 100 euro ?
En dan zeker nadat hij poep heeft gegeten de 100 euro niet geven? Ja, dat kennen we wel. Dat is het toppunt van pesterijen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef Roi het volgende:
Morda, wil jij poep eten voor 100 euro ?
Explain?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:34 schreef Tain het volgende:ik schijn met een lastercampagne bezig te zijn
2-1 verloren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |