Niet echt. Met de taxi duurde dit ongeveer een half uur, maar dan stonden we ook steeds stil in het verkeer. Zou anders een kwartiertje rijden zijn schat ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Erasmusch het volgende:
Lag dat Memorial Stadium in buurt van City stadion?
Goeie keuze, Frankfurt heeft de beste fans in de Bundesliga.quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[b]+1
En nog een sfeerfilmpje gemaakt van de FrankfurtFans, het bekende Pipi Langkous Liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=V_DB1Ti24Lw
122. Liverpool-Anfield Roadquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef DutchGooner het volgende:
121. Millwall- The New Den
109 Stadion Am Zoo - Wuppertaler SVquote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef spurs het volgende:
[..]
107 Regenboogstadion - Zulte-Wargem
108 Ludo Coeckstadion - Koninklijke Berchem Sport
Hebben al contacten gelegd voor 21 april, we gaan dan naar Frankfurt zelf. Kaarten zijn al besteld.quote:Op zondag 1 april 2007 20:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goeie keuze, Frankfurt heeft de beste fans in de Bundesliga.
Moet altijd lachen als ik filmpjes van dit 'incident' zie voorkomen, nu je over het liedje begint: http://www.youtube.com/watch?v=N10r3uuRaZk
111 Achter de Kazerne - KV Mechelenquote:Op maandag 2 april 2007 08:38 schreef spurs het volgende:
[..]
109 Stadion Am Zoo - Wuppertaler SV
110 Daknam Stadion - Sporting Lokeren
Wou hetzelfde vragenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
En wat vond je van Achter de Kazerne?
Wat vond je ervan?quote:
Qua stadion mooi, sfeer viel toch wat tegen.quote:
Stadion is iddquote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Qua stadion mooi, sfeer viel toch wat tegen.
En die stewardsNog niet eerder meegemaakt dit, wat een opgefokte debielen, vrienden die aanstekers in moeten leveren, sleutelhangers die van de bos af moesten, totaal 50 minuten voordat ik binnen was (ik heb de eerste 10 minuten dus ook gemist). En zelf ben ik (als enige) in het geheel niet gefouilleerd
![]()
En wat betreft catering moeten ze kappen met die muntjes, zinloos systeem.
In Arnhem kon ik in het uitvak gewoon met geld betalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stadion is idd, de sfeer vond ik zelf nog meevallen afgelopen weekend.
En die stewards bij Roda is een bekend probleem, is in de thuisvakken ook zo. Dit seizoen zelf al een keer of 4 negatief in aanraking gekomen met de stewards. Is onlangs ook al een fikse discussie met het bestuur over geweest.
En Martinair catering is gewoon waardeloos. Snap niet dat je in het bezoekend vak niet gewoon kunt betalen, alhoewel je in Arnhem ook kaarten moet kopen.
13. Weserstadionquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Sinds afgelopen donderdag:
12. St. James' Park
157. GN Bouw Stadion -> FC Dordrecht (nog 4 te gaan in Nederland)quote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
156. Clarence Park -> St. Albans City
Vrij gunstige update, Old Trafford is echt fantastisch. Samen met Bernabeu het mooiste stadion waar ik ben geweest. Wel jammer dat het uitvak op de tweede ring was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:15 schreef A.Petacchi het volgende:
1 Amsterdam Arena
2 De Kuip
3 Psv Stadion
4 Alkmaarderhout
5 Twente Stadion
6 Gelredome
7 De Goffert
8 Rath Verlegh Stadion
9 Willem II stadion
10 Kaalheide
11 De Geusselt
12 Fortuna Stadion
13 Volendam Stadion
14 Haarlem Stadon
15 Eindhoven Stadion
16 Parkstad Limburg stadion
17 Galgenwaard
18 Excelsior Stadion
19 Fenix Stadion
20 Daknam Stadion
21 BayArena
22 Westfalen stadion
23 Bochum Revierstadion
24 Stade Velodrome
25 Camp Nou
26 Montjuic, Estadio Olimpic
27 Bernabeu
28 Vicente Calderon
29 Stamford Bridge
30 Ashburton Grove
31 Craven Cottage
32 Old Trafford
33 Stadio Olimpico
34 San Siro
35 Delle Alpi
36 Bentegodi, Verona
37 Del Duca, Ascoli
38 Artemio Franchi, Siena
Leuke wedstrijd, redelijk goede sfeer, stadion was minder beroerd dan verwacht. Toch leuker dan ik vooraf had gedacht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef DRD het volgende:
Darkshine stijl: En wat vond je ervan?
Nog drie weken en ik ga eindelijk weer wat toevoegen aan m'n lijst, weet alleen nog niet precies welke.
Natuurlijk moet je binnen geweest zijn. Als dat niet zo is, zou ik alle stadions aan de route du soleil ook mee kunnen tellen. Maastricht ,Luik, Metz etc.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stadions waar je bij geweest bent, maar niet naar binnen mocht tellen niet voor de Groundhoppers lijst ??
En moet je perse een wedstrijd bezocht hebben daar ?
158. Florent Beekman Stadion -> FCV Dender EHquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
157. GN Bouw Stadion -> FC Dordrecht (nog 4 te gaan in Nederland)
Inderdaad wat een kut uitvak hebben ze daarquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef NeedeRadicals het volgende:
116. Euroborg - FC Groningen
[afbeelding]
Wat een kut uitvak..dit was de eerste keer pas dat Twente er speelde maar zoals
het Oosterpark was wordt het nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |