bij de appie word er morgen gewoon brood,vers en houdbaar aangevoerd hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef 61neorej het volgende:
Hier viel het wel mee
Morgen gaan we dus echt niet he.
Is het dan zo moeilijk om voor 3 dagen boodschappen te doen? Bovendien zal er toch niks vers zijn want dat word dan gewoon niet aangeleverd.
Wat zei zij toen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:59 schreef nightfall het volgende:
............., zegt ze: "JA!, .kijk eens uit" ,. ik: "JA gvd dat doe je zelf stom wijf"![]()
![]()
stinkhoer met je kut als een kalkoen
Thank god it's Sunday.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:43 schreef Devlinsect het volgende:
Ga je goftedomme om 08.45 uur naar de supermarkt, is het druk! Iedereen kerstinkopen doen terwijl jij je dagelijkse vers gebakken brood wil hebben met beleg.
Overvolle karren, bejaarden die met zijn tweeën naast elkaar met een rollator lopen, kinderen die gillen, je kont niet kunnen keren of je stoot iemand aan en een half uur moeten wachten bij de kassa.
Kerstdrukte![]()
Op ut laatste moment je kerstboodschappen moeten doen![]()
Kan lucratief zijn omdat veel artikelen in de laatste uren voor sluitingstijd voor minder geld weg gaan.quote:Op zondag 24 december 2006 10:54 schreef Superk0ekiie het volgende:
het was te verwachten tegenwoordig doen de mensen op het laatste moment nog hun boodschappen
Mwuhaha. Vullen die vakken!quote:Op zondag 24 december 2006 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
ik werk in de supermarkt, dati s pas kut met kerst!
Maar vandaag dus zeker weer nietquote:Op zondag 24 december 2006 10:57 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Kan lucratief zijn omdat veel artikelen in de laatste uren voor sluitingstijd voor minder geld weg gaan.
Wat is volgens jou een typische C1000 klant?quote:Op zondag 24 december 2006 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ook altijd grappig is, ik sta iets bij te vullen, er staan een man of 4 bij me in de buurt.
1 iemand vraagt iets, en dan denken de anderen "heyik ga ook ff een vraag stellen, en vervolgens vragen de anderen ook
Anders moeten ze zover zoeken met hun uitgelebberde blubberkut waar 2 kinderen zijn uitgekomen
Owja vergeet de 10 kilo wegende voorkut niet
sad
Ik zie bij de Edah vooral studenten en jonge moeders, maar echt geen aso's. Die zie ik bij de Aldi, maar das overal zo, denk ikquote:Op zondag 24 december 2006 13:35 schreef ABBAfan het volgende:
Bij Edah zie ik de ietwat aso-achtige mensen
Bij AH loopt zeg maar het middenkader volk
Van de C1000 weet ik het niet omdat ik daar nooit kom
Meestal, studenten met geschoren kutjes.quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een typische C1000 klant?![]()
Da's toch algemeen bekend, kerstfeest is tegenwoordig(ook al weer een jaar of 25) een vreetfeest.quote:Op zondag 24 december 2006 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Giga druk inderdaad, en het zijn maar 2 dagen extra dus waarom. Mensen kopen veelsteveel vreterij.![]()
Bij mij hier in de woonplaats zijn het toch van die armoedzaaiers. Arme ouderen, bijstandtrekkersquote:Op zondag 24 december 2006 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie bij de Edah vooral studenten en jonge moeders, maar echt geen aso's. Die zie ik bij de Aldi, maar das overal zo, denk ik.
Misschien als er alleen een Edah is gaan ze naar de Edah, maar zodra er een Edah en een Aldi is laten ze de Edah links liggen en gaan ze massaal voor de Aldiquote:Op zondag 24 december 2006 14:01 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Bij mij hier in de woonplaats zijn het toch van die armoedzaaiers. Arme ouderen, bijstandtrekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |