hoe kansloos.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
Och... 3 in de rij... kassa erbij toch!
Niet als er 15 in de rij staan![]()
[afbeelding]
*mee eensquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:35 schreef tralalala het volgende:
Onze AH was net helemaal uitgestorvenalleen vakkenvullers en kassameisjes gezien
![]()
Waarom dragen ze die kleren niet gewoon altijd, veel leuker![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:50 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb ook zo'n kneus van een chef he op de groentersBen ik gele paprika's aan het weggooien omdat er van die smerige zwarte plekken op zitten. Zegt die idioot dat ik ze mag laten liggen anders hebben we om 5 uur niks meer
![]()
Zijn jullie al dicht?!!!!! Wij tot 21:00 openquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:46 schreef Catch_me het volgende:
Ben net klaar met werken bij de C1000. Wat een kut paupers komen daar ook zeg, 1 minuut voor sluitingstijd komen mekkeren dat de venkel op is. WTF man kom dan eerder of koop iets normaals, venkel ga je natuurlijk heulegaar niet met bakken tegelijk bestellen.
Hier in Maastricht is AH zelfs tot 22.00 open (altijd, van ma t/m za).quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn jullie al dicht?!!!!! Wij tot 21:00 open
Ja ok. maar normaal tot 20:00 op zaterdag.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Maastricht is AH zelfs tot 22.00 open (altijd, van ma t/m za).
Bij ons ook. Die mensen van de servicebalie hadden gewoon plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:03 schreef souvenir het volgende:
was vanmiddag nog ff in de supermarkt om wat laatste dingetjes te halen. omfg. moest gewoon 30 minuten in een rij wachten.
maar er kwam wel steeds een AH medewerker langs met een bord vol snoepjes en chocolaatjes voor alle mensen in de rij, dus dat scheelde![]()
die moet je bij de hema halenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Bah, rosbief uit diepvries vind ik niet lekker. Het liefst wil ik het supervers, gewoon gesneden en direct op brood.
Poiesz??? Wat is dat in godsnaam??quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:33 schreef siepietheman het volgende:
jullie moeten gewoon bij Poiesz Supermarkten boodschappen doen, nooit lege schappen, leuk personeel![]()
en altijd genoeg kassameisjes om de rijen zo kort mogelijk te houden![]()
Ik ken een supermarkt like that in Tolbert (Groningen) en ik dacht in Nieuw Roden (drenthe)quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Poiesz??? Wat is dat in godsnaam??
Ow daar. Goed dat je bij vermeld dat het om die provincies ging.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef siepietheman het volgende:
in tolbert en nieuw-roden zitten inderdaad Poiesz filialen, net als in 41 andere plaatsen in Friesland / Groningen / Drenthe.
![]()
Ah logisch dat ik die niet ken, zit vlakbij A'dam hierquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef siepietheman het volgende:
in tolbert en nieuw-roden zitten inderdaad Poiesz filialen, net als in 41 andere plaatsen in Friesland / Groningen / Drenthe.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |