Da's volgens mij ook een beetje inbeelding. Anders moet je een grote rosbief kopen en het zelf snijdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:06 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Bah, rosbief uit diepvries vind ik niet lekker. Het liefst wil ik het supervers, gewoon gesneden en direct op brood.
Het liefst wel ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:09 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Da's volgens mij ook een beetje inbeelding. Anders moet je een grote rosbief kopen en het zelf snijden![]()
Da's dan iets persoonlijks. Ik heb er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:26 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Maar gesneden vlees voor op brood uit de diepvries vind ik niet lekker, net als brood uit de diepvries.
Inderdaad, vandaar dat er staat van dat vind IK niet lekker?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:30 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Da's dan iets persoonlijks. Ik heb er geen moeite mee.
... en weer levend terug. Viel heel erg mee, het was wel druk, maar het vullen werd goed tussendoor gedaan. En bij de kassa stonden er maar 2 mensen met vrij weinig boodschappen voor me. Hulde voor het AH personeelquote:
Dat heb ik ze ook herhaaldelijk toe horen geven. "Want dat is zo gezellig, al die mensen om je heen"quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:47 schreef Cheiron het volgende:
ik heb ook ECHT geen zin om zometeen nog naar de supermarkt te gaan. Tot overmaat van ramp is er een bejaardentehuis recht naas het winkelcentrum. En als die bejaarden IETS leuk lijken te vinden dan is dat wel op de drukste momenten in de AH te gaan schuivelen... Grr..
Het is gelukt.... was wel fokking druk overal. Viel me mee dat de schapen niet leeg waren. En natuurlijk mensen die midden in de pad gaan staan terwijl er 10 mensen op ze moeten wachten, en een incidenteel karretje tegen de enkels.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Ik ga ook zo.See ya on the flip side
ja......het pinrecord van me vrouw ook!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef ABBAfan het volgende:
Ik ben net nog even ons grote overdekte winkelcentrum ingedoken voor een pisboodschapje. Gewoon even kijken hoe druk het overal was.
Bij de HEMA alle kassa's open en superlange wachtrijen. Dat pinrecord gaat er vandaag weer aan mensen!!
heb medelijden.. ik werk dr meer dan 9 uurquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:54 schreef maok het volgende:
heb medelijden, ik moet zo nog wat dingetje kopen
Hier ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:52 schreef borisz het volgende:
gewoon de afegelopen dagen alles in huis gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |