quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Yep! Veel supermarktenBijna fucking alles zijn is morgen open.![]()
Was ik met jou in de supermarkt? Ken je mij en toevallig zag je me?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:04 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Blijkbaar loop je wel te stressen. En trouwens, dat kan je van tevoren verwachten dat het druk is... ja ook zo vroeg op de ochtend. Dus huil niet!
Tja, je versproducten haal je op t laatste moment hè.. Maar kennelijk snap jij dat niet..quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:43 schreef Devlinsect het volgende:
Op ut laatste moment je kerstboodschappen moeten doen![]()
Noem mij is één versproduct naast brood wat je eet met kerst wat niet langer houdbaar is dan vier dagen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:06 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Tja, je versproducten haal je op t laatste moment hè.. Maar kennelijk snap jij dat niet..![]()
Los van dit topic, van mij mogen ze die kleine rotkarretjes meteen bij het vuilnis gooien. Waarom moeten die kids zo nodig met zo'n eigen karretje alles lopen blokkeren? Ik snap daar het nut niet van. Je komt daar toch om boodschappen te doen en niet om je kids te vermaken? Ze lopen echt iedereen altijd in de weg met die kleine karretjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef nightfall het volgende:
[..]
en laat je kinderen thuis,. tering uitwerpselen die zonodig een eigen karretje moeten en zeurderig beginnen te janken als ze hun zin niet krijgen
groenten bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Noem mij is één versproduct naast brood wat je eet met kerst wat niet langer houdbaar is dan vier dagen.
Die zakjes met groente bij AH bijvoorbeeld. Gisteren boodschappen gedaan en die halen het niet tot 2e kerstdagquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Noem mij is één versproduct naast brood wat je eet met kerst wat niet langer houdbaar is dan vier dagen.
En die werklozen/bejaarden bij de koffieautomaat, die kennelijk niet eens weten wat een douche is, moeten ook opzouten!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Los van dit topic, van mij mogen ze die kleine rotkarretjes meteen bij het vuilnis gooien. Waarom moeten die kids zo nodig met zo'n eigen karretje alles lopen blokkeren? Ik snap daar het nut niet van. Je komt daar toch om boodschappen te doen en niet om je kids te vermaken? Ze lopen echt iedereen altijd in de weg met die kleine karretjes![]()
dat is sowiezo een hele zielige vertoning, van die gasten die zonodig koffie moeten in de super,. alsof ze thuis niets krijgen,. je schiet onderhand aan het hele doel voorbij met zulke activiteiten..quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En die werklozen/bejaarden bij de koffieautomaat, die kennelijk niet eens weten wat een douche is, moeten ook opzouten!![]()
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:59 schreef nightfall het volgende:
stinkhoer met je kut als een kalkoen
ah okay.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:28 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik let daar op als mensen tegen me aanknallen..
Dat wordt decadent vreten voor half geldquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef HassieBassie het volgende:
en tweede kerstdag van 12:00 tot 17:00![]()
Ik vreet gratis dit jaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dat wordt decadent vreten voor half geld![]()
Nou ja, 35 % goedkoper dan![]()
Rosbief voor op broodquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Is dat dan niet vervelend, zo op de knietjes tussen de ander haar benen ruiken en kijken in zo'n drukke supermarkt. Hier rijden ze dan altijd tegen mijn hakken aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:28 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik let daar op als mensen tegen me aanknallen..
Dat ligt hier bij mij in het vriesvak.quote:
Bah, rosbief uit diepvries vind ik niet lekker. Het liefst wil ik het supervers, gewoon gesneden en direct op brood.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:55 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dat ligt hier bij mij in het vriesvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |