Spindle heeft altijd in een hoekje gelegen, buiten zonlicht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
Lang geleden? hoe lang geleden?
Als zo'n spindeltje namelijk een jaartje in het zonlicht staat is het snel afgelopen..
Philips, hij herkent die dvd helemaal niet eens, dus poging tot branden kom ik helemaal niet eens meer aan toe.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:02 schreef Djarum het volgende:
Wat voor een merk dvd-brander heb je?
en met hoeveel speed zou hij moeten branden?
heb je al een firmware update geprobeerd?
Die logs bij nero had ik eerst, maar nu herkent m'n dvd-speler die dvd's al helemaal niet meer. Dus Nero heeft er nu niet zoveel mee te makenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:05 schreef Kwezel het volgende:
Staat hij in nero bij een nieuwe compilatie niet per ongelijk ingesteld op cd ipv dvd?
Mensen kunnen volgens mij niet lezen. Die dvd's worden herkend als lege cd's. Dus ik kan dan toch niet branden, laat staan lagere snelheid :S.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:30 schreef Kwezel het volgende:
probeer het eens op een lagere snelheid en ook eens een keer met simulatie.
HAHHAHHAHA, klopt ja. Maar heb gewoon verkeerde bij apparaatbeheer gekopiëerd, probleem blijft bestaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:06 schreef Devrim_ het volgende:
Oh wacht eens ff..Ik heb die DROM6216 ook en dat is GEEN DVD brander
Vergeet het dan maar...Die pc had ik ook..Kut DVD brander werkte ook niet meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef obl het volgende:
[..]
HAHHAHHAHA, klopt ja. Maar heb gewoon verkeerde bij apparaatbeheer gekopiëerd, probleem blijft bestaan.
Ik heb geen idee welk merk het is hahah:
[[afbeelding]]
ik heb overigens een toshiba scaleo pc.
Hahhaha ik heb echt slecht geslapen vannacht, helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:15 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is het Fujitsu-Siemens Scaleo P![]()
![]()
Gewoon nieuwe kopen? ik heb die pc amper een jaar, dit is de derde pc die ik dan al in 3 jaar heb versleten ahahah.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Vergeet het dan maar...Die pc had ik ook..Kut DVD brander werkte ook niet meer
Gewoon nieuwe kopen
Welke firmware staat op dat ding?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef obl het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen? ik heb die pc amper een jaar, dit is de derde pc die ik dan al in 3 jaar heb versleten ahahah.
Dit probleem kan verholpen worden, weet ik zeker. Nu nog alleen iemand vinden die weet waar het aan ligt.
Ik heb van alles geprobeerd maar heeft niet gewerktquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef obl het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen? ik heb die pc amper een jaar, dit is de derde pc die ik dan al in 3 jaar heb versleten ahahah.
Dit probleem kan verholpen worden, weet ik zeker. Nu nog alleen iemand vinden die weet waar het aan ligt.
Maar wat was bij jou de fout? Want bij mij brandt ie lege cd's wel gewoon. Dvd's leest ie ook!! Maar lege dvd van platinum kennelijk niet meer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd maar heeft niet gewerkt
-Firmware geupgrade (Werkte een tijdje maar daarna weer kapoet)
-Crossflashen (Heeft ook tijdje gewerkt en dan weer kapoet)
Gefuckt met DMA etc..
Niks werkt..waardeloos ding..weg ermee en een nieuwe kopen voor 20/30 euro!
Eerst brandde hij DVD's nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef obl het volgende:
[..]
Maar wat was bij jou de fout? Want bij mij brandt ie lege cd's wel gewoon. Dvd's leest ie ook!! Maar lege dvd van platinum kennelijk niet meer.
Waar had je die firmware upgrade vandaan...dan doe ik dat ook ff proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |