Ze cammed al met mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:50 schreef TwyLight het volgende:
hoi Queen_Bee
ik geef je gelijk, dat is goed voor je zelfvertrouwen nu je in de ontwikkeling van je leven zitquote:
ga jij dan maar je piemel in een linux server rampenerenquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
flikker toch een end op vent.. ga je buurmeisje neuken ofzo
ga een leven zoeken met je om 9 uur posten op fok op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
flikker toch een end op vent.. ga je buurmeisje neuken ofzo
alsof ik daarmee XP kan installerenquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ga jij dan maar je piemel in een linux server rampeneren
je ben potverdikkie 36quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:54 schreef Pustasu het volgende:
[..]
ga een leven zoeken met je om 9 uur posten op fok op zaterdagochtend
het is hier al 4 uur smiddags vriendquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:54 schreef Pustasu het volgende:
[..]
Doe jij dan hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:54 schreef Pustasu het volgende:
[..]
Op de cam heeft queen_bee niet veel meer aanquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef TwyLight het volgende:
ik heb 2 truien aan
zit je in de pacific ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
het is hier al 4 uur smiddags vriend![]()
jaloers ? lekker lui leven in het warme filippijnen en af en toe alleen maar een computertje op zn klote geven?quote:
die is .. eeh..bezig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef TwyLight het volgende:
Waar is Q_B?
Hierquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef TwyLight het volgende:
Waar is Q_B?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ook de cam heeft queen_bee niet meer aan
oh jij bent er zo een die een thaise vrouw zoekt omdat die geen nederlandse vrouwen kan krijgen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
jaloers ? lekker lui leven in het warme filippijnen en af en toe alleen maar een computertje op zn klote geven?
Zou je wel wullen he..
Ik zocht niet...quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh jij bent er zo een die een thaise vrouw zoekt omdat die geen nederlandse vrouwen kan krijgen.
die valt precies goed na die post van pusteauquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:56 schreef TwyLight het volgende:
masturbatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |