https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1498quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef RipCore het volgende:
En hoe weet ik wat voor één dat is? Ik ben echt een leek als het om wireless gaat. Nooit nodig gehad, maar nu begint het toch wel te kriebelen..
zitten op de ps2 ook was voor de headsetquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef tonks het volgende:
waarom die usb poorten op de wii eigenlijk
bijv. voor de usb-ethernet adaptor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef tonks het volgende:
waarom die usb poorten op de wii eigenlijk
ik ga daar morgen denk ik even mee stoeienquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Vendris het volgende:
Ook iedereen in lijst toegevoegd, al paar uur terug, (vanmiddag) maar nog niemand gezien die me wederzijds toegevoegd heeft, zie wii nummer in sig
me x360 werkt met elk willekeurig usb keyboard, helaas is dit bij de wii niet zoquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
zitten op de ps2 ook was voor de headset
mischien krijgt de Wii die ook nog
of voor een toetsenbord
of een Usb mem stick
who knows
linkje van Tonks op pagina 1 van dit topic in het midden van de pagina ergensquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is dat wii media center?
Als het echt zo makkelijk is als je beschrijft, is het het kopen waard. Want de PC aan laten staan is ook niet echt tof. Ik ren wel de MM in en scoor een of andere paupersweexachtige router of zo voor geen geld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=1498
ik zit nu bij mn schoonouders met deze online:
en heb zelf de voorloper van deze:
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=2666
de kabel die nu naar je pc gaat (Utp kabel) die doe je dus in die router en dan gaat er een kabel van dat router naar de pc en dan kun je via de pc de router instellen en als je dat gedaan hebt met je Wii de router zoeken
als dit je te moeilijk klinkt dan moet je voor dat ding van Big ben gaan of Nintendo zelf onthou dan wel dat je pc altijd aan moet staan om verbinding met het internet te hebben op de Wii
fuckin sexy!quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
kan hier alleen maar Wii'n op een klein scherm thuis heb ik een grotere.. is op een groter scherm de browser beter zichtbaar/leesbaar? dan zou het echt ideaal zijn hoef je niet meer achter de pc te kruipen en kun je lekker vanaf de bank surfenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Vendris het volgende:
[..]
me x360 werkt met elk willekeurig usb keyboard, helaas is dit bij de wii niet zo3 keyboards geprobeerd, no luck
Mocht er nou een officieel wii keyboard komen dat niet t formaat van normaal keyboard heeft maar meer let say.. de helft ofzo, zal ik overwegen hem te kopen![]()
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik neem aan dat je er 250 voor play kreeg en ook voor sports en dan 500 voor de wii zelf?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:39 schreef Kersje86 het volgende:
wrom heb je alleen bij wii sports,play en de console zelf zo'n vip 24:7 ticket voor 250 sterren... en ander games niet
omdat Zelda van Nintendo isquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Khadgar het volgende:
Echt wel, Zelda had er wel eentje!
ach sooooo thxquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik neem aan dat je er 250 voor play kreeg en ook voor sports en dan 500 voor de wii zelf?
en verder krijg je alleen point op Games van nintendo zelf
op macquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:40 schreef tonks het volgende:
XL hoe heb je het werkend gekregen op de mac?
geloof het ook ja die staat in het boekje dat bij al je nintendo games zitquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:44 schreef Kersje86 het volgende:
maar kzie hier trouwensd at super monkey ball wel van nintendo is?
ach lama... tis van sega staat hier op een andere site.... op OP in die lijstje met games... zie ik toch echt duidelijk rechtsonder de doosje NINTENDO staan.. maar goed
start eens een nieuw terminal venster.... dat deed bij mij de trucquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:48 schreef tonks het volgende:
824 [main] WARN org.mortbay.log - failed SocketConnector @ 192.168.2.102:8192
824 [main] WARN org.mortbay.log - failed Server@286b10
En als ik naar dat adres ga dan krijg ik een 404
Werkt hier nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:49 schreef XL het volgende:
[..]
start eens een nieuw terminal venster.... dat deed bij mij de truc
en ik heb in mijn vorige post mac-adres in ip-adres veranderd.
Paupertquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef Kersje86 het volgende:
neeee dat doe ik niet... de games zijn zo duur.... kga ze wel branden later
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef Kersje86 het volgende:
firewall uit en delen aan zoals ik zei?quote:
ook gedaan, maarja maakt niet uit. Heb al een media center voor xboxquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef XL het volgende:
[..]
firewall uit en delen aan zoals ik zei?
Ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
[..]
ook gedaan, maarja maakt niet uit. Heb al een media center voor xbox
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef Kersje86 het volgende:
Ja, lap! Dat vind ik frustrerend he.quote:Op zondag 24 december 2006 00:02 schreef tonks het volgende:
java version "1.5.0_06"
Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.5.0_06-112)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.5.0_06-64, mixed mode, sharing)
ik had juist met super monkey ball en CoD3 het idee zovan: zal het goed zijn...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef Kersje86 het volgende:
heb ook alleen maar super monkey ball gekocht en was het zeker waard... verder zijn er wel games die ik wel eens wil weten maar of ze ook 50 euro waard zijn... denk het niet.. zoals red steel en zelda.. .wil wel spelen maar zijn niet echt mijn type games
wat moet ik met xbox games zonder de consolequote:Op zondag 24 december 2006 00:02 schreef Vendris het volgende:
[..]
duur.
koop voor de lol eens 25 xbox games, gemiddeld 68 euro per stuk...
niet dat ik dit gedaan heb, krijg ze gratis via werk, waren promo kast cds officieel
wii is tot nu toe nog t goedkoopste kwa games![]()
Nu welquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Vendris het volgende:
Ook iedereen in lijst toegevoegd, al paar uur terug, (vanmiddag) maar nog niemand gezien die me wederzijds toegevoegd heeft, zie wii nummer in sig
Yup.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
Is dit 'm?
Dat las ik net ook alquote:Op zondag 24 december 2006 00:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En het duur soms een paar uur voordat alles is door gekomen in de systemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |