zet wel je wekker weer even op de juiste tijd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef FJD het volgende:
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
draaien met remote werkt toch echt bij mij. 243 punten..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef mschol het volgende:
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
Bij mij gaatie standaard altijd een beetje naar links op t einde, heel iritantquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef mschol het volgende:
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
big ben heeft een controller uitgebracht die GC en Wii compatible zou moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...![]()
bij mij ook, ik zet me poppetje een stukkie naar rechts, werkt redelijk goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Bij mij gaatie standaard altijd een beetje naar links op t einde, heel iritant![]()
bij mij Hi-score is nu slechts 158, na 2x 10x gooien...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
draaien met remote werkt toch echt bij mij. 243 punten..![]()
bingo,ik kwam er net achter. Naja na de feestdagen maar even die controller ruilen. Dank je iigquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...![]()
zipje uitpakken en dan in je terminal naar de directory gaan waar hij staat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
Ik heb ongeveer het zelfde probleem. HIj gebruikt 127.0.0.1 als IP voor de server ipv 192.168.1.5 zodat ik het op me Wii ken gebruiken :/. En heb geen flauw idee hoe ik dat goed moet maken op me linux bakquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?
[..]
Dit krijg ik ook te zien in Terminal
Das dezelfde score als die mijn ma gooidequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mij Hi-score is nu slechts 158, na 2x 10x gooien...
skilllevel van 350 ongveer
Nee, dat is een gewone reset. Harde reset is terug naar fabrieksinstellingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef FJD het volgende:
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
inderdaad!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Das dezelfde score als die mijn ma gooide![]()
Ik verzet m idd ook naar rechts, werkt wel idd.
Wat ook werkt is gewoon kei-hard gooien dattie als het ware op de baan ploft, dan gaatie wel recht![]()
Zijn ze nu al leeg?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:00 schreef Wii-Style het volgende:
Weten jullie een goede AA batterij oplader met AA batterijen die bijzonder geschikt zijn voor de Wii controller?
De mijne zijn ook al bijna leeg en heb hem pas sinds dinsdagquote:
De updates zou wel handiger zijn als je ze kan downloaden via de Nintendo en uit te voeren via een SD kaartje. Maar dan krijg je eventuele problemen met verkeerde updates die aangepast zijn om te Wii te "bricken". Bij de PSP en de DS was ook zoiets al gebeurd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef FJD het volgende:
Wat een gezeik zeg. Hoeveel moeite kan het zijn om updates normaal downloadbaar te maken om ze dan te installen via de SD. Je weet wel voor de mensen die geen Wifi hebben of willen hebben. Maar nee dat zou voor minder geld zorgen, allemaal een dongle kopen a 40,-
terug naar fabrieksinstellingen. een gewone reset was niet genoeg.quote:
1 2 | 3621 [main] WARN org.mortbay.log - failed Server@a51027 |
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:58 schreef Qwea het volgende:
Hoi hoi,
MM hier,
ik had dus die gamecube zelda opgestart, maar op dat moment werkte mijn Wii-mote niet meer. Kijk ik hang er straks een Gamecube controller aan maar het is toch niet zo dat ik telkens maar moet rebooten als ik weer naar het wii-menu wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |