abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:10:36 #126
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_44685085
Een .jar moet je volgens mij draaien en niet installeren. Denk ik. Tonks heeft het wel bij het goede eind. Hoop ik.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:12:47 #127
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_44685136
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hoe is het met je Wii?
Ja goed.

Hij is net geproduceerd in Japan en zal de komende dagen verscheept worden naar Europa.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:15:45 #128
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_44685209
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef tonks het volgende:
TOMASSO IK WEET EM !

Je moet naar dat mapje en dan intypen Java -jar MediaCenter.jar
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?
quote:
failed SocketConnector @ 192.168.2.2:8192
failed Server@a51027
Dit krijg ik ook te zien in Terminal
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_44685234
Misschien poortjes forwarden
pi_44685324
0868-5814-1604-1357

en internet doet het ook..
Altijd blijven lachen!!
pi_44685390
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
Duurt t updaten zo lang omdat ie allemaal nieuwe dingen moet downloaden of staat ie vast De eerste system update ging redelijk snel maar deze lijkt te blijven hangen
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..

vandaag rondje rijswijk/den haag gedaan..
weer geen zelda ..

ga em waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk op internet bestellen (en hopen dattie zeer snel geleverd kan worden )
pi_44685408
Een besteld, nu maar afwachten
pi_44685425
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef mschol het volgende:

[..]

hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..

vandaag rondje rijswijk/den haag gedaan..
weer geen zelda ..

ga em waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk op internet bestellen (en hopen dattie zeer snel geleverd kan worden )
gisteravond bij Dixons in Breda nog aantal in het rek. Geen idee of ze de disc er ook bij hebben natuurlijk.
Altijd blijven lachen!!
pi_44685551
De oorzaak van het niet updaten is gevonden, nu nog de oplossing...

De Wii wil zichzelf updaten dat lukt tot ongeveer 1/10e van de balk. Vervolgens vliegt m'n wireless router offline om 10sec later weer te connecten. Wii blijft vervolgens hangen en update niet meer.

Iemand een idee voor de oplossing hiervan?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44685653
Ow ja voor het idee is het een draadloos apparaat wat ik in m'n internetmodem/router heb gestoken en vervolgens werkt draadloos gewoon zonder beveiligingen.
pi_44685680
Heb net een USB WiFi Max Dongle gekocht, maar de internetverbinding doet het nog niet helemaal..
Software updaten deed ie wel, heb nu dus ook icoontjes van het weerkanaal en het winkelkanaal, maar WiiConnect 24 doet het niet. Ik krijg telkens error 50420.
Dus.. weet iemand wat ik nu moet doen?
pi_44685714
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Stop eens met dat geflame

Wel kut dat je geen mp3tjes ofzo kunt luisteren.
Weet iemand een radio/muziekplayer via flash ofzo ??

MSN werkt ook niet echt lekker, e-messenger.net kan maar dat is zeer onhandig.
Ik zie dat je internet aan de praat hebt gekregen via WiFi USB connector, hoe heb je het probleem met testen van internetverbinding opgelost als ik vragen mag?
pi_44685733
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net een USB WiFi Max Dongle gekocht, maar de internetverbinding doet het nog niet helemaal..
Software updaten deed ie wel, heb nu dus ook icoontjes van het weerkanaal en het winkelkanaal, maar WiiConnect 24 doet het niet. Ik krijg telkens error 50420.
Dus.. weet iemand wat ik nu moet doen?
ik heb precies hetzelfde probleem met de Nintendo USB WiFi connector. Ge-update en alles, maar de verbinding werkt niet om de een of andere vage reden.
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:44:30 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44685890
Mag ik ff wat vragen?

MikeyMo heeft net een zelda spel gekocht voor de gamecube. Inclusief zo'n wii gamecube controller. Nu wil hij dit spel spelen,dus we doen hem in de wii en pluggen die controllen onderin de wii remote (waar de nunchuck ook in gaat) enkel nu gebeurt er niks. Ik kan op start drukken zo hard ik wel,er gebeurt niks. Die joystick doet dus niet. Ik heb al op het rode knopje (sync) op de wii remote gedrukt in de hoop dat het zou helpen, niet dus. Iemand enig idee hoe we het spelZelda the four swords / die controller aan de praat krijgen zodat we kunnen gamen?

Qwea/mikeymo
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44686005
_0_ post met WII _0_
pi_44686014
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:48 schreef jpjedi het volgende:
_0_ post met WII _0_
Tof!
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:49:12 #142
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44686022
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef Qwea het volgende:
Mag ik ff wat vragen?

MikeyMo heeft net een zelda spel gekocht voor de gamecube. Inclusief zo'n wii gamecube controller. Nu wil hij dit spel spelen,dus we doen hem in de wii en pluggen die controllen onderin de wii remote (waar de nunchuck ook in gaat) enkel nu gebeurt er niks. Ik kan op start drukken zo hard ik wel,er gebeurt niks. Die joystick doet dus niet. Ik heb al op het rode knopje (sync) op de wii remote gedrukt in de hoop dat het zou helpen, niet dus. Iemand enig idee hoe we het spelZelda the four swords / die controller aan de praat krijgen zodat we kunnen gamen?

Qwea/mikeymo
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controller
Geloof ik...
aka Floeperdepoep (tijdelijk?)
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:49:31 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44686033
Ik zit in dubio.

Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.

Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.

Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.

Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.

Ik neig naar de harde reset.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44686053
XL zet internet sharing aan op je ibook
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:51:03 #145
163178 Floeperdepoepp
Bredaaa jalalalala
pi_44686068
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.

Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.

Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.

Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.

Niks dubio, resetten dus
aka Floeperdepoep (tijdelijk?)
pi_44686070
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.

Na harde reset kan iedereen er toch in?
Altijd blijven lachen!!
pi_44686076
Als de stroom er af is geweest krijgt de router een harde reset, als je de aardlekschakelaar vindt is de stroom er zo even af geweest
  zaterdag 23 december 2006 @ 17:51:21 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44686079
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef tonks het volgende:
XL zet internet sharing aan op je ibook
Dat zou nog best eens kunnen werken ja!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44686093
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:48 schreef jpjedi het volgende:
_0_ post met WII _0_

Altijd blijven lachen!!
pi_44686097
iemand al een idee hoe je effect mee kan geven aan een bal bij bowlen?
draaien van de mote lijkt niet te werken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')