Ja goed.quote:
Hmmz, m'n Wii lijkt hem niet te willen openen. Heb je Persoonlijke Webserver aan staan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:08 schreef tonks het volgende:
TOMASSO IK WEET EM!
Je moet naar dat mapje en dan intypen Java -jar MediaCenter.jar
Dit krijg ik ook te zien in Terminalquote:failed SocketConnector @ 192.168.2.2:8192
failed Server@a51027
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef FJD het volgende:
Duurt t updaten zo lang omdat ie allemaal nieuwe dingen moet downloaden of staat ie vastDe eerste system update ging redelijk snel maar deze lijkt te blijven hangen
gisteravond bij Dixons in Breda nog aantal in het rek. Geen idee of ze de disc er ook bij hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
hier hebben 2 system updates het beiden erg snel gedaan..
vandaag rondje rijswijk/den haag gedaan..
weer geen zelda ..
ga em waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk op internet bestellen (en hopen dattie zeer snel geleverd kan worden)
Ik zie dat je internet aan de praat hebt gekregen via WiFi USB connector, hoe heb je het probleem met testen van internetverbinding opgelost als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Stop eens met dat geflame
Wel kut dat je geen mp3tjes ofzo kunt luisteren.
Weet iemand een radio/muziekplayer via flash ofzo ??
MSN werkt ook niet echt lekker, e-messenger.net kan maar dat is zeer onhandig.
ik heb precies hetzelfde probleem met de Nintendo USB WiFi connector. Ge-update en alles, maar de verbinding werkt niet om de een of andere vage reden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb net een USB WiFi Max Dongle gekocht, maar de internetverbinding doet het nog niet helemaal..
Software updaten deed ie wel, heb nu dus ook icoontjes van het weerkanaal en het winkelkanaal, maar WiiConnect 24 doet het niet. Ik krijg telkens error 50420.
Dus.. weet iemand wat ik nu moet doen?
Je moet een gamecube controller gebruiken geen classic controllerquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef Qwea het volgende:
Mag ik ff wat vragen?
MikeyMo heeft net een zelda spel gekocht voor de gamecube. Inclusief zo'n wii gamecube controller. Nu wil hij dit spel spelen,dus we doen hem in de wii en pluggen die controllen onderin de wii remote (waar de nunchuck ook in gaat) enkel nu gebeurt er niks. Ik kan op start drukken zo hard ik wel,er gebeurt niks. Die joystick doet dus niet. Ik heb al op het rode knopje (sync) op de wii remote gedrukt in de hoop dat het zou helpen, niet dus. Iemand enig idee hoe we het spelZelda the four swords / die controller aan de praat krijgen zodat we kunnen gamen?
Qwea/mikeymo
Niks dubio, resetten dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.
Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.
Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.
Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.
Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.
Ik neig naar de harde reset.
Na harde reset kan iedereen er toch in?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:
Ik zit in dubio.
Mijn Wireless werkt niet, exacte reden onbekend.
Situatie: Router wordt beheerd door mij, maar is vrij toegankelijk voor digibete huisgenotes met als gevolg ook toegankelijk voor nerderige vriendjes van digibete huisgenotes. Huisgenotes weten niets van internet, maar zijn allemaal al voor kerst naar huis. De huisrouter is superluxe en alles kan ingesteld worden, 101 dingen zijn ingesteld. Het is een grote settings-chaos. Waarschijnlijk verneukt 1 mij onbekende setting mijn wii-wireless toegang.
Mogelijke oplossing: Router een harde reset geven.
Gevolg: Huisgenoten die terugkomen na kerst kunnen niet internetten, ik ga wintersporten en zie ze pas diep in het nieuwe jaar om die ellende op te lossen.
Aanvullende informatie: Eventuele ruzies kunnen nooit lang duren, want volgens planning verlaat ik dit huis per maart.
Ik neig naar de harde reset.
Dat zou nog best eens kunnen werken ja!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef tonks het volgende:
XL zet internet sharing aan op je ibook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |