quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:16 schreef tonks het volgende:
Zag net "ergens" een download voor een Wii media center.
[..]
http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/
huh? je bestuurd de pointer toch standaard met de Mote?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:21 schreef DerBolle het volgende:
zelda![]()
kan ik nog die pointer off zetten zonder dat ik de katapult met nunchuk ipv van wiimote moet besturen?
is echt super coolquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ziet er handig uit!
Dat ga ik even proberen
zijn die video's die je daarmee encode een beetje te doen?quote:
als het hetzelfde werkt als met windows dan is het heel gemakkelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
Ik doe het zodra ik internet hebquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Tomasso het volgende:
Zou 1 van de Maccers dat Media Centre willen uitproberen die er meer verstand van heeft dan mij?
geen ideequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Jesse- het volgende:
[..]
zijn die video's die je daarmee encode een beetje te doen?
dat andere encode progje van redkawaka zuigt geiteballen namelijk
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeerquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe het zodra ik internet heb
(als ik naar mijn ouders ga voor kerst)
Dit stukje.quote:2. Run MediaCenter.jar from a terminal window
useless dus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
als het hetzelfde werkt als met windows dan is het heel gemakkelijk
gewoon files in de map music of video of wathever zetten (C:/programfiles/redkawa/software/Music/)
dan dat proggie opstarten en kijken wat het adres is in de adress balk onder de link music(bij mij het ip van mn pc waar op ik het heb draaien en dan kun je het zo op je wii aanklikken en beluisteren
krijg helaas geen voorbeeld platje geupload maar die zal ook wel op die site van dat programma staan
Volgens mij kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeer
[..]
Dit stukje.
De rest zal wel meevallen.
Wat begrijp je niet aan het woordje "Mac" ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je helpen.
Op je computer, ga naar Start -> Uitvoeren/Run en typ in: MediaCenter.jar
Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje "Mac" ?
Terminalquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
Helemaal vergeten.Maar goed, heb je ook een soort Uitvoeren/Run knop ofzo?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten hoe ik dat programmaatje installeer
[..]
Dit stukje.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je helpen.
Op je computer, ga naar Start -> Uitvoeren/Run en typ in: MediaCenter.jar
Hoe is het met je Wii?quote:
Forum Opties | |
---|---|