Komt zeker door dat witquote:
Probeer misschien een ander channel, 1 of 11. Werkte bij mij ook, hoewel ik volgens mij een andere foutmelding kreeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Ik wilde vandaag mijn Wii hier netjes in mijn draadloos netwerk hangen.
Ik krijg echter foutmelding 51330
(Er kan geen verbinding worden gemaakt met het internet. Controleer de instellingen onder Internet in de Wii-instellingen).
Echter, al mijn instellingen zijn goed.![]()
Mijn router is een Asus WL500g, die beveilig ik normaal gesproken door authenticatie met het MAC-adres. Omdat dit niet werkte met mijn Wii heb ik alle beveiliging nu uitgeschakeld. Het signaal dat de Wii vindt van mijn router is prima (groen).
Mijn router deelt automatisch IP en DNS uit.
Mijn MTU-waarde is 1492
Is dit probleem eerder aan het licht gekomen?
Is er een oplossing?
Uhuquote:
LoL vind je m goed gelukt?!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook vind dat mens op ze wolfen rug eigenlijk toch iets meer diepgang hebben.
Wtf Hitler loopt over me Mii plein.
Je had hem bij Dynabyte kunnen halen. 10% korting met de klantenkaart op de prijs van 59,95quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Laat maar, kon niet wachten.
Heb 'm gewoon voor 59 gehaald bij de Intertoys in Alphen a/d Rijn. Ze hebben er nog een stuk of 25 denk ik (achter het schap lagen ze nog opgestapeld).
Hij is zeker goed gelukt, ook zonder die naam is het over duidelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
LoL vind je m goed gelukt?!![]()
Nee, maar lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij is zeker goed gelukt, ook zonder die naam is het over duidelijk.
Ik kreeg deze link van een vriend http://www.redkawa.com/mediacenters/wiimediacenterx/ heeft iemand daar ervaring mee?
Ben ik het niet helemaal mee eens,quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:40 schreef _petjan het volgende:
Wii play is echt een kut gameDuckhunt is niet leuk want je kan oneindig veel schieten. En air hockey heeft echt kut besturing. En de andere games zijn zo lomp
wij hadden het ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Ik wilde vandaag mijn Wii hier netjes in mijn draadloos netwerk hangen.
Ik krijg echter foutmelding 51330
(Er kan geen verbinding worden gemaakt met het internet. Controleer de instellingen onder Internet in de Wii-instellingen).
Echter, al mijn instellingen zijn goed.![]()
Mijn router is een Asus WL500g, die beveilig ik normaal gesproken door authenticatie met het MAC-adres. Omdat dit niet werkte met mijn Wii heb ik alle beveiliging nu uitgeschakeld. Het signaal dat de Wii vindt van mijn router is prima (groen).
Mijn router deelt automatisch IP en DNS uit.
Mijn MTU-waarde is 1492
Is dit probleem eerder aan het licht gekomen?
Is er een oplossing?
Die staat inmiddels in de lijst. Dan werkt het nog niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
wij hadden het ook
org dat het mac adres vane je wii word toegelaten
zet de mac adres beveiliging eens uit en gooi alle keys er is af? mischien dat dat helpt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:52 schreef XL het volgende:
[..]
Die staat inmiddels in de lijst. Dan werkt het nog niet.
Zonder de controle op MAC-adres werkt het ook niet.
Met kerst ga ik naar mijn ouders, dan zal ik het daar eens proberen.
Argh, truequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had hem bij Dynabyte kunnen halen. 10% korting met de klantenkaart op de prijs van 59,95
vind ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef D4V3 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens,
Duckhunt is niet kut maar best uitdagend, je kan dan wel oneindig schieten maar om een goede highscore te halen zul je gebruik moeten maken van de bonussen in de game die je verkrijg door meer als 4x achter elkaar raak te schieten zonder 1 misser (daarna krijg je voor elk niet gemist schot een extra punt). Verder vindt ik billiards erg cool om te doen (heb hierbij ook een platinum medaille) en ook tafeltennis en vissen is wel leuk. Ik snap al die slechte reacties niet, voor die 10 euro die je er voor betaald zijn er echt wel een stuk slechere games te vinden!
Vertelquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef _GdR_ het volgende:
bwhooooooooo! media center is ruig!
Air hockey kut besturingquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:40 schreef _petjan het volgende:
Wii play is echt een kut gameDuckhunt is niet leuk want je kan oneindig veel schieten. En air hockey heeft echt kut besturing. En de andere games zijn zo lomp
Ook 2x gehad jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha wtf me Wii browser loopt net vast :|.
Die gaan we uitproberen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:13 schreef XL het volgende:
Sexy! Er zijn al drivers om de Wii-mote in Mac OS X te gebruiken
http://blog.hiroaki.jp/2006/12/000433.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |