zeg henk, je hebt me nog steeds niet toegevoegd....quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:47 schreef alex4allofyou het volgende:
...
BMH had me al een scriptje gemailt... alleen mijn locale mail server wil nog niet poppenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:38 schreef mschol het volgende:
en @ mezzin:
kan je niet een formuliertje maken dat die wii codes naar jezelf mailt? (dus de gebruiker hoeft alleen z'n code in te vullen) en dan wil ik ook wel weten hoe je die verschillende kleurtjes per rij doet
Ja neem wel een goede draadloze router van een bekend merk dan heb je minder kans op problemen . Sommige goedkope routers werk niet goed met de Wii/DS dus vandaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:19 schreef captain_cannabis het volgende:
Als ik gwoon een draadloze router koop en gewoon insteek op mn kabelmodem kan ik dan internetten met mn wii???
En volledig af te luisteren...quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je de draadloze router wel goed instellen (liefst MAC adres beveiliging)
ik heb mijn router nu via MAC adres beveiligd (geen wap/wep) en suc6, lijkt onbeveiligd, maar is helemaal dicht getimmerd
Diddo mensen die zo denken moet eigenlijk niet gaan spelen met netwerken... zie hier alle open relays en meer van die zut. Laat mij maar ff kismac ofzo er op los en voila je bent zo achter wat het mac adres is ff dan de router aanpassen zodat ie meer toelaat en weer een extra open netwerkquote:
van mij mogen ze, kunnen ze mooi zien wat me wii doet.. das namelijk het enige apparaat dat hier op draadloos staat, voor de rest ben ik falikant tegen draadloos, doe mij maar draad.quote:
en die kabel die meegeleverd wordt dan? das toch zelfde ideequote:Op zaterdag 23 december 2006 12:16 schreef McGilles het volgende:
Trouwens,
Ik kan iedereen die met een 'normale' tv speelt aanraden de RGB scartcable te bestellen, je ziet echt duidelijk verschil!!
Zoals MeZZiN al vermeldde is daardoor je accesspoint zo goed als open voor gebruik door derden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mogen ze, kunnen ze mooi zien wat me wii doet.. das namelijk het enige apparaat dat hier op draadloos staat, voor de rest ben ik falikant tegen draadloos, doe mij maar draad.
dan gaan ze proberen me AP te hacken, van mij mogenze... als er in me netwerk een onbekende pc bi komt is de AP het eerste dat er uitgegooit wordtquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zoals MeZZiN al vermeldde is daardoor je accesspoint zo goed als open voor gebruik door derden.
Zelfde idee, maar die stekkertjes en het verloopstukje leveren toch een duidelijk slechter beeld dan die RGB scartcable! Kopen dus!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
en die kabel die meegeleverd wordt dan? das toch zelfde idee
heb je aandelen ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zelfde idee, maar die stekkertjes en het verloopstukje leveren toch een duidelijk slechter beeld dan die RGB scartcable! Kopen dus!
Nee, was het maar zo'n feest. Maar van te voren dacht ik dat ik het toch niet zou merken maar nu dat het toch een stuk fijner wegkijkt raad ik het gewoon iedereen aan. Ik ben gewoon aardigquote:
innovatie...quote:
Valt wel mee hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:14 schreef FJD het volgende:
Tony Hawk hoor ik weinig goede verhalen over en gezien de mogelijkheden van de Wii mote in vergelijking met bv. de PS2 controller verwacht ik er niet het plezier uit te halen wat ik er op de PS2 wel uit haal. Gelukkig zit t seal er nog om heen dus dat ding gaat nu terug naar de winkel.
Dan is de vraag, wat koop je dan? Welk spel zou ik hiervoor moeten ruilen? Denk zelf aan Madden, krijgt een erg goede review op IGN en American Football vind ik ook wel leuk om naar te kijken.
Anderen nog tips?
Laat maar, kon niet wachten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef Neverstop het volgende:
Net even een rondje gebeld, kan Zelda alleen maar vinden voor 59,99 (of 50 via gcshop.nl).
Kan iemand mij vertellen bij welke winkel in welke plaats ik zou moeten zijn om Zelda voor 45 euro te kunnen kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |