abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44678172
aw my gawd! nu alweer een nieuw topic! en nu alweer een backup O.o
pi_44678260
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 02:47 schreef alex4allofyou het volgende:
...
zeg henk, je hebt me nog steeds niet toegevoegd....
pi_44678281
Een geweldige ontwikkeling op game gebied!
pi_44678394
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:38 schreef mschol het volgende:
en @ mezzin:
kan je niet een formuliertje maken dat die wii codes naar jezelf mailt? (dus de gebruiker hoeft alleen z'n code in te vullen) en dan wil ik ook wel weten hoe je die verschillende kleurtjes per rij doet
BMH had me al een scriptje gemailt... alleen mijn locale mail server wil nog niet poppen dus....
Ik kan die mails nog niet ophalen. Ik moet nog de locale domains er uit flikkeren.

Maar komt er aan heb net weer een stuk of 10 man/vrouw toegevoegd
pi_44678428
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:19 schreef captain_cannabis het volgende:

Als ik gwoon een draadloze router koop en gewoon insteek op mn kabelmodem kan ik dan internetten met mn wii???
Ja neem wel een goede draadloze router van een bekend merk dan heb je minder kans op problemen . Sommige goedkope routers werk niet goed met de Wii/DS dus vandaar.

Er is een lijst met ondersteunde routers maar die kan ik ff niet zo snel vinden maar een Airport Extreme router van Apple werkt geweldig (WPA2 ) die heb ik namelijk zelf maar ander moet je ff rond vragen wel goed werkt en te krijgen is.
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:51:25 #56
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_44678504
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:21 schreef mschol het volgende:

[..]

moet je de draadloze router wel goed instellen (liefst MAC adres beveiliging)
ik heb mijn router nu via MAC adres beveiligd (geen wap/wep) en suc6, lijkt onbeveiligd, maar is helemaal dicht getimmerd
En volledig af te luisteren...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_44678647
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef ChOas het volgende:

[..]

Diddo mensen die zo denken moet eigenlijk niet gaan spelen met netwerken... zie hier alle open relays en meer van die zut. Laat mij maar ff kismac ofzo er op los en voila je bent zo achter wat het mac adres is ff dan de router aanpassen zodat ie meer toelaat en weer een extra open netwerk

Als je wifi heb minimaal WPA gebruiken en als het echt niet anders is WEP anders moet je echt een nieuwe router halen.
En altijd mac adressen filteren en je Wifi router onzichtbaar maken en de range aanpassen van de router dat ie niet sterker staat dan nodig. dat maakt het behoorlijk moeilijk om dan nog je netwerk te hacken
pi_44678854
Waarom staat mijn nummertje niet in de OP?

1108 - 3015 - 9394 - 7746
pi_44678924
Trouwens,

Ik kan iedereen die met een 'normale' tv speelt aanraden de RGB scartcable te bestellen, je ziet echt duidelijk verschil!!
pi_44679096
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef ChOas het volgende:

[..]

van mij mogen ze, kunnen ze mooi zien wat me wii doet.. das namelijk het enige apparaat dat hier op draadloos staat, voor de rest ben ik falikant tegen draadloos, doe mij maar draad.
pi_44679114
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:16 schreef McGilles het volgende:
Trouwens,

Ik kan iedereen die met een 'normale' tv speelt aanraden de RGB scartcable te bestellen, je ziet echt duidelijk verschil!!
en die kabel die meegeleverd wordt dan? das toch zelfde idee
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:26:48 #62
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_44679127
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

van mij mogen ze, kunnen ze mooi zien wat me wii doet.. das namelijk het enige apparaat dat hier op draadloos staat, voor de rest ben ik falikant tegen draadloos, doe mij maar draad.
Zoals MeZZiN al vermeldde is daardoor je accesspoint zo goed als open voor gebruik door derden.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_44679185
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef ChOas het volgende:

[..]

Zoals MeZZiN al vermeldde is daardoor je accesspoint zo goed als open voor gebruik door derden.
dan gaan ze proberen me AP te hacken, van mij mogenze... als er in me netwerk een onbekende pc bi komt is de AP het eerste dat er uitgegooit wordt

(heb netwerk monitoring software draaien)

en dan nog, van mij mogen ze, ze kunnen hooguit proberen de pc's op te komen in het netwerk
pi_44679451
Youtube werkt hier trouwens nog steeds hoor Op het internet kanaal
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44680001
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef mschol het volgende:

[..]

en die kabel die meegeleverd wordt dan? das toch zelfde idee
Zelfde idee, maar die stekkertjes en het verloopstukje leveren toch een duidelijk slechter beeld dan die RGB scartcable! Kopen dus!
pi_44680046
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:07 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zelfde idee, maar die stekkertjes en het verloopstukje leveren toch een duidelijk slechter beeld dan die RGB scartcable! Kopen dus!
heb je aandelen ofzo?
pi_44680090
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

heb je aandelen ofzo?
Nee, was het maar zo'n feest. Maar van te voren dacht ik dat ik het toch niet zou merken maar nu dat het toch een stuk fijner wegkijkt raad ik het gewoon iedereen aan. Ik ben gewoon aardig
pi_44680155
Ben ik weer Was even weg want moest terug naar huis vliegen

Onder de kerstboom, maar met vervroege 'release', heb ik nu verkregen Monkeyball (welke ik wil houden) en Tony Hawk.

Tony Hawk hoor ik weinig goede verhalen over en gezien de mogelijkheden van de Wii mote in vergelijking met bv. de PS2 controller verwacht ik er niet het plezier uit te halen wat ik er op de PS2 wel uit haal. Gelukkig zit t seal er nog om heen dus dat ding gaat nu terug naar de winkel.

Dan is de vraag, wat koop je dan? Welk spel zou ik hiervoor moeten ruilen? Denk zelf aan Madden, krijgt een erg goede review op IGN en American Football vind ik ook wel leuk om naar te kijken.

Anderen nog tips?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:18:07 #69
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44680255
Ik wilde vandaag mijn Wii hier netjes in mijn draadloos netwerk hangen.

Ik krijg echter foutmelding 51330
(Er kan geen verbinding worden gemaakt met het internet. Controleer de instellingen onder Internet in de Wii-instellingen).

Echter, al mijn instellingen zijn goed.

Mijn router is een Asus WL500g, die beveilig ik normaal gesproken door authenticatie met het MAC-adres. Omdat dit niet werkte met mijn Wii heb ik alle beveiliging nu uitgeschakeld. Het signaal dat de Wii vindt van mijn router is prima (groen).

Mijn router deelt automatisch IP en DNS uit.
Mijn MTU-waarde is 1492

Is dit probleem eerder aan het licht gekomen?
Is er een oplossing?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44680289
Net even een rondje gebeld, kan Zelda alleen maar vinden voor 59,99 (of 50 via gcshop.nl).
Kan iemand mij vertellen bij welke winkel in welke plaats ik zou moeten zijn om Zelda voor 45 euro te kunnen kopen ?
pi_44680303
Veel mac gebruikers hebben een wii !
pi_44680372
Interwiiiii!!! xD

4578-3125-0970-6174

[ Bericht 47% gewijzigd door Megalomaniac op 23-12-2006 14:37:53 ]
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:25:47 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44680467
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
Veel mac gebruikers hebben een wii !
innovatie...
goede smaak...

Wiiiiiiii
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44680680
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:14 schreef FJD het volgende:
Tony Hawk hoor ik weinig goede verhalen over en gezien de mogelijkheden van de Wii mote in vergelijking met bv. de PS2 controller verwacht ik er niet het plezier uit te halen wat ik er op de PS2 wel uit haal. Gelukkig zit t seal er nog om heen dus dat ding gaat nu terug naar de winkel.

Dan is de vraag, wat koop je dan? Welk spel zou ik hiervoor moeten ruilen? Denk zelf aan Madden, krijgt een erg goede review op IGN en American Football vind ik ook wel leuk om naar te kijken.

Anderen nog tips?
Valt wel mee hoor!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44681068
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:19 schreef Neverstop het volgende:
Net even een rondje gebeld, kan Zelda alleen maar vinden voor 59,99 (of 50 via gcshop.nl).
Kan iemand mij vertellen bij welke winkel in welke plaats ik zou moeten zijn om Zelda voor 45 euro te kunnen kopen ?
Laat maar, kon niet wachten.

Heb 'm gewoon voor 59 gehaald bij de Intertoys in Alphen a/d Rijn. Ze hebben er nog een stuk of 25 denk ik (achter het schap lagen ze nog opgestapeld).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')