ik zal jouw zo nog even toevoegen zoals je vroeg geen tijd gehad nogquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:03 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Geen probleem hier anders hoor, lichtgrijze mensen kunnen zo worden verwijderd.
Ik heb er nog maar 5..iedereen in me huis heeft er 1quote:overigens heb al 37 mii's
Zelda.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:29 schreef mschol het volgende:
ik zit te twijfelen:
Wii Play (a ¤49) of
Wii Classic controller (¤20) en later Zelda(¤45)
lastig lastig...
Waar haal je Zelda vandaan voor 45quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:29 schreef mschol het volgende:
ik zit te twijfelen:
Wii Play (a ¤49) of
Wii Classic controller (¤20) en later Zelda(¤45)
lastig lastig...
Media Markt maar zover ik weet issie overal uitverkochtquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:38 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Waar haal je Zelda vandaan voor 45?
http://www.12game.com/product_detail.aspx?id=20297quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
tja das leuk maar momenteel nergens te krijgen
zelfs de afzetters van FRS hebben em nie meer
- Open het klepje voor op de wii (waar de SD kaart in moet)quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik vind het ook niet echt bijzonder
maar moet mn 2e controller nog werkend zien te krijgen
de browser werkt best aardig
Kijk dit had moest ik even wetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
- Open het klepje voor op de wii (waar de SD kaart in moet)
- Open het klepje van de wii mote (baterij klepje)
- Druk op de rooie knop boven de SD kaart slot
- Druk op het kleine rooie knopje van de wii mote
de sleuf brandde bij mij vanochtend ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh bij de mijne brand de sleuf nu
hoe kan ik mn wii mailen eigenlijk?
Dat lampje is idd oranje nu, na de updatequote:Op zaterdag 23 december 2006 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
de sleuf brandde bij mij vanochtend ook
en nee die moet blauw zijn...
er zit een minilampje naast/onder je cdgleuf..
die was eerst rood en na een system update wassie opeens oranje (wanneer de wii in standby mode staat)
Ik zou een losse mote kopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:06 schreef Neverstop het volgende:
Blijft een terugkomende vraag, maar welke game is (NAAStT ZELDA) nu de must-have om alleen te spelen?
Call of Duty 3 heb ik op de andere platformen als uitgespeeld. Opzich vind ik alle gamegenres wel leuk. Vertel het me, dan koop ik vanmiddag misschien wat.
Begin trouwens steeds meer te twijfelen of het nuttig is om de Wiimote + Wii Play te kopen ipv alleen een Wiimote.
moet je de draadloze router wel goed instellen (liefst MAC adres beveiliging)quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:19 schreef captain_cannabis het volgende:
Als ik gwoon een draadloze router koop en gewoon insteek op mn kabelmodem kan ik dan internetten met mn wii???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |