quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Makster het volgende:
WIE HEEFT ER ZIN OM BINNEN NU EN EEN MAAND IETS TE DOEN?
UITERAARD WETEN WE NOG NIET WAT WE GAAN DOEN DUS SUGGESTIES ZIJN WELKOM
DE LOCATIE IS EEN VERASSING![]()
ehhh, o jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
Ook lekker fok brikkenclub klakkeloos overgenomen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door bvvt op 23-12-2006 01:08:02 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
ehhh, o jaHet is al goed johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kerstman zoekenquote:
Leuk fimpje, waarom zetten ze er open uitlaat geluiden onder van een verbrandingsmotor?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef ikookhier het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=buNjfuVicyo&eurl=
Verslag! Pics! De nieuwe bike is binnen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:59 schreef Rib-i het volgende:
De kerstman zoeken
Gistermiddag nog even met Gawaine een paar bakkies koffie gedronken![]()
Hebben ze het nu uit zichzelf gedaan dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef bvvt het volgende:
ehhh, o ja
maar wel het topic nummer opgehoogd
En ik ga er geen correctie voor vragen bij de modjes......
Check wat er voor het nummertje staat, niet ernaquote:Op zaterdag 23 december 2006 08:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hebben ze het nu uit zichzelf gedaan dan.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:06 schreef hicham het volgende:
Check wat er voor het nummertje staat, niet erna
Vast niet.. Safe...quote:Aanbiedingen @ Safe btwAlles moet eruit voor het nieuwe jaar, kijken of er nog leuke patta's zijn
Mocht je echt niks kunnen vinden, kun je het altijd nog doen met een colletje van 1 euro om je er mentaal weer bovenop te helpenquote:
quote:Er warmpjes bijzitten voor slechts ¤ 1,-
Wanneer je tussen Kerst en Oud&Nieuw bij Safe Motors langs komt krijg je voor slechts ¤ 1,- een originele MQP motorcol (t.w.v. ¤ 16,95).
Zo kun je er lekker en voordelig warmpjes bijzitten. Let op aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt en maximaal één per klant!
Scheelt je weer een bezoekje aan de IKEAquote:Motozoom () houdt nog een warme erwtensoepmeet tussen 1.00 en 5.00 zondag.
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:16 schreef hicham het volgende:
Mocht je echt niks kunnen vinden, kun je het altijd nog doen met een colletje van 1 euro om je er mentaal weer bovenop te helpenJa, mijn bezoekje was echt niet nutteloos
Dat taartje.quote:bouwproject: honda fireblade wiel in kawasaki eliminator achterbrug, van ketting naar cardan.
Nee, gisteren toch geen tijd gehad. Gawaine moest wat bolletjes afleveren. Hij is alleen niet verder gekomen dan Kaatsheuvel. Toen heb ik hem maar opgezocht ;+quote:Op zaterdag 23 december 2006 08:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verslag! Pics! De nieuwe bike is binnen.![]()
![]()
Oe, dat is klote. Of heb je een malletje waar je de bochten rondingen kronkels mee kan snijdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag misschien een pakkingkje snijden voor de carterpan. Klote precisie werkje.
Ze zeiden gisteren nog @oude werk.. als je eerder was gekomen hadden wij het gedaan met de computer.![]()
Kan de GS eens een keer gestart worden. Maar ik weet het nog niet zo vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:42 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
En, wat is je wachtwoord
Als jij de jouwe zegt zeg ik die van mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij![]()
Jaja.. Safe..........quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:38 schreef hicham het volgende:
Whehehe, dat taartje ja
Zou dat netzoals mijn mandarijn ter oogcallibratie zijn?
Was idd niks bijzonders bij Safe trouwensOok geen motorcol van 1 euro gekocht, maar ik heb mijn outside-world experience gerechtvaardigd door op de terugweg gelijk mijn postbank internetbankieren wachtwoord op te halen
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:47 schreef Rib-i het volgende:
Nee, gisteren toch geen tijd gehad. Gawaine moest wat bolletjes afleveren. Hij is alleen niet verder gekomen dan Kaatsheuvel. Toen heb ik hem maar opgezocht ;+
Noooh!quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:50 schreef Rib-i het volgende:
Oe, dat is klote. Of heb je een malletje waar je de bochten rondingen kronkels mee kan snijden
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:56 schreef hicham het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog zoiets in de box liggen, was ik al van plan 1 dezer dagen in m'n tank te tiefenquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de kerst verdient je Bandit wel een extra'tje.![]()
![]()
Met de hand de pan vlakkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noooh!
Maar ja, het hoeft ook niet precies, die karterpan is best breed, dus het dicht toch wel af.![]()
Zal wel iets overmaat houden ook. Alleen de boutgaatjes is nog een probleem.
Misschien boormachine op een houtje.![]()
Ik heb net een omtrek gemaakt, en uitgeknipt.
Maar die is niet zo goed, zaten nog teveel pakkingsresten op de pan.
En met een scherp mesje krijg ik het er ook nauwelijks af. En voordat je het weet snij je het aluminium weg.![]()
Dus straks maar schuren onder de kraan. Waterproof schuurpapier enzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |