quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef ellos het volgende:
Daphne zag er fris en fruitig uit he
soaps showbizz en sterren![]()
Dat had ze gisteren helemaal niet aan! Maar plaats eens een leukere foto. Die zijn er bij Daphne in overvloed. Niet die ene minder leuke eruitplukken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef sanni het volgende:
Jah...lekker fris en fruitig![]()
seg maar gewoon een hoogst irritant boerinnetje uit tukkercountry
![]()
Idd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk die vlechtjes bij Daphne [afbeelding]
Walgelijk. Ik ben 30 kilo afgevallen en had houvast nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef milagro het volgende:
die hondjes van Gordon.... Viktor & Rolf
waar zit je nu dan toch weer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef static het volgende:
Ik mis het programma.
Alleen die over the top The Insider kan ik hier zien.
quote:
Alweer een tijdje in Cairo.quote:
Reggae aan het luisteren Static ?quote:
Geweldig juist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef static het volgende:
Het is hier Arabische jengelmuziek wat de klok slaat helaas.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Suko het volgende:
Kan dat homohuwelijk-gedoe is ophouden!!!! For Pete sake zeg, als Albert per se homozaken wil aankaarten laatie dan strijden voor het niet uit de kast durven komen van allochtone mede-heumeu's, daar kan je nog echt scoren, maar dat af en toe een dorre ambtenaar gelijksoortigen niet in de echt wil verbinden, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Kappuh Verlinde!![]()
En neem die onuitstaanbare stomvervelende royaltynixnieuwtjesvertellende deskundige mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat vind ik nou ook. For crying out loud, Albert go heum.
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef Muzzie het volgende:
[..]
En neem die onuitstaanbare stomvervelende royaltynixnieuwtjesvertellende deskundige mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |