9 januari! Dus dat duurt nog wel ffquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben juist meestal aan vakantie toe als ik erbij zit als een zak zout
En wanneer mag je ze weer zien?
Ik duik ook platquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
9 januari! Dus dat duurt nog wel ff
Sjiep...Ik ga slapen!
![]()
![]()
Hehehe, dat weet ze nogquote:
Ik hield me grootquote:Op zaterdag 23 december 2006 05:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe, dat weet ze nog
Maar je zei dat je niet beledigd zou zijn!
Ik wacht dit nog even af en dan ga ik ook de stad in om iets kant en klaars te kopen. Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
ik ga straks nog even wat inkopen doen. Hoofdzakelijk vlees. De rest is in huis
Daar twijfelde ik nog over. Ze mogen ook weer niet breken. Misschien ga ik zo nog wat extra chocoladerepen halen.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk wilde ik zebra hebben maar dat wordt nu te lastig om te regelen
Nou..onze COMPLETE familie verafschuwt alles dat uit de zee komt. Dus ook die mini-inktvisjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Je past echt prima binnen mijn familie![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me echt niks voorstellen bij die eendenpoten![]()
Biefstuk![]()
Kaasplankje ook trouwens![]()
Gadverquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef Soempie het volgende:
au![]()
ik heb een hekel aan lopen. Ooit meegedaan aan de vierdaagse en de laatste dag gestopt, omdat er bloed uit m'n schoenen kwam. En ja, ik had wel geoefendEr waren er ook vier nagels af. Mja, lekker verhaal. 's Avonds nog wel naar een feest geweest
quote:naar het dorp = Rotterdam?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef Soempie het volgende:
Heb je al iets gehoord op je brief trouwens?
quote:
Op de valreep nog even iedereens kerstdiner verpestenquote:
Valt wel mee...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de valreep nog even iedereens kerstdiner verpesten![]()
Neem je wel je Esta mee?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef Soempie het volgende:
Fietsen wel
Een vriendin vroeg of het me leuk leek om samen een wandelvakantie te doen. Nou, eh, neeWaarschijnlijk ga ik deze zomer wel op fietsvakantie
Ik heb gisteren al een kerstdiner gehadquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de valreep nog even iedereens kerstdiner verpesten![]()
Lukt me toch nietquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Lukt me toch niet
Ik heb een kleine maag denk ik, kan nog geeneens een bakje patat op!
Ik lust geen chocoladequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gevoel dat als ik een reep chocolade op heb, dat ik dan 2 kilo opeens ben aangekomen!Heel apart...
Die reactie krijg ik vaker.quote:
Ik had voor de pavlova moeten gaan..quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral de pavlova was erg lekker
Weet ik veelquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe kan je nou geen chocola lusten en ook geen drop
![]()
![]()
sputtersputter.... Eragon (het boek) is absoluut géén kopie van LOTR. ze hebben misschien hetzelfde idee, draken, avontuur, het slechte bevechten, maar Eragon en LOTR zijn verder onvergelijkbaar hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja...je weet dat het een kopie is van LOTR (logisch).
De film hoef ik ook niet echt te zien, leek me eerst wel tof maar alleen maar slechte recensies gelezenquote:Maar ze hebben gewoon ÉCHT overal shortcuts genomen waar het aankomt op kwaliteit en verhaal.
Het verhaal het echt goed kunnen zijn maar het acteerwerk ZEER slecht. Ook van Malkovich.
Het leek wel zo'n bad guy uit Hercules of Xena.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik erger me kapot aan lelijke dwergen.
Voila..een kleine ergernis...
Dan moet het langer in de vriezer. T/m kerst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:09 schreef Soempie het volgende:die chocoladeplakjes zijn nog steeds stroperig.
en ik heb geen alternatief.
Ik heb ze ook al twee uur in de vriezer gehad. Waarom bevriest het niet???![]()
Dat we het daar over eens zijn. Met "vergelijking" bedoel ik eigenlijk meer dat het er op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me een belediging voor Tolkien én die gozerdiezo'nmoeilijkenaamheeftenEragongeschrevenheeft
quote:Goed bezig nem
[..]
Je moet niet zeuren en geduld hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had voor de pavlova moeten gaan..![]()
dat spreek ik ook niet tegenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat we het daar over eens zijn. Met "vergelijking" bedoel ik eigenlijk meer dat het er op gebaseerd is.
AL die verhalen met elfen, dwergen, magie etc zijn erop gebaseerd "tegenwoordig"
[..]
![]()
En opquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
M'n chocolademousse is wel erg lekker trouwens![]()
quote:
Ja, maar het werkt echt niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nou die chocolade al weer in de vriezer gelegd?
Oke, als jij het zegtquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
je moet het ook gewoon een dag in de vriezer leggen...
En anders morgen inderdaad nog een keer proberen. Maar ik zou het gewoon laten liggen en niet ieder uur kijken.
Heb je dat zelf bedacht?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit al de hele dag met een beeld in m'n hoofd van een illuster figuur dat als ontbijt een kommetje levende vingers heeft
Jaquote:
Zou ik moeten doen maar komt er nooit vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |