Weet jij wel wat het verschil is tussen pavlova en meringue? Die twee leken erg op elkaar maar er zat toch wat verschil tussen, ik weet alleen niet wat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had voor de pavlova moeten gaan..![]()
Ja. Pavlova is meringue met fruitquote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weet jij wel wat het verschil is tussen pavlova en meringue? Die twee leken erg op elkaar maar er zat toch wat verschil tussen, ik weet alleen niet wat.
Wel au bain mariequote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En die chocola: had je die wel au bain marie gesmolten of op een andere manier? Kan er mee te maken hebben... En in sommige supermarkten hebben ze bij het broodbeleg kant en klare plakken chocola liggen, alleen geen witte dacht ik
Aha, dat was de dealquote:
Plakken chocolade als broodbeleg??quote:Op zondag 24 december 2006 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha, dat was de deal. Ik dacht dat een van de twee misschien zachter was. Plakt wel heel erg aan je tanden overigens.
En hadden ze ook geen plakken chocolade bij het broodbeleg staan? Een of ander duur Belgisch merk verkoopt plakken chocolade als broodbeleg, heet geloof ik plaquettes. Staan vaak ergens onderaan het vak. Dat is denk ik de makkelijkste manier.
Das lekkerquote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Plakken chocolade als broodbeleg??![]()
GatverIk ga gelijk even kijken.
Zelfde idee als hagelslag of vlokken, maar nu allemaal aan elkaarquote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Plakken chocolade als broodbeleg??![]()
GatverIk ga gelijk even kijken.
Ik vind het maar maf. Maar zou mooi zijn als ze het hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfde idee als hagelslag of vlokken, maar nu allemaal aan elkaar
Ze post nog wel gewoon op Fok. Vandaag zelfs nog. Geen idee waarom niet in de akq.quote:Op zondag 24 december 2006 15:36 schreef erkel het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag: Waar is Lienekien gebleven?
neuh is niet ernstigquote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef Soempie het volgende:
Dat klinkt ernstig. Jammer dat ze niet meer meedoet.
Ik moest trouwens juist vaak lachen om haar posts.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |