Engerdquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Op het moment dat ik half wakker werd.
Dat zijn vaak de momenten dat ik op ideeen kom voor verhaaltjes enz...maar ik werk het nooit uit.
[..]
Liever nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zou ik moeten doen maar komt er nooit van
Ja, jammer dat die TVP niet langs is gekomenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verkeerde vet, teveel poedersuikr?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie dit al gezien
[afbeelding]
Zou je probleem ff in Culinesse à gogo postenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon chocolade repen gesmolten...
3fm request, op 1 van de publieke zenders zenden ze het soms uit. je kunt smsen, geld gaat naar het goede doel waar ze voor gaan dit jaarquote:
Nou, in elk geval kunnen die 21 plakjes de vuilnisbak inquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:12 schreef Etcetera het volgende:
ben je d'r al achter soempie? hoe je je chocolade fikst
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, in elk geval kunnen die 21 plakjes de vuilnisbak in![]()
Kun je ze niet gewoon weer smelten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, in elk geval kunnen die 21 plakjes de vuilnisbak in![]()
Te laatquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon weer smelten?
Boek, film en seriequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Nem: je hebt de vraag eerder deze weej gesteld uit welke film je tweede ondertitel komt. Welke was dat (ik was weer weg)?
Dat komt elke zondagavond geloof het. Vind het wel leuke seriequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boek, film en serie
Dat was "The Dead Zone"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |