kon zo snel even niks anders bedenkenquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah. vind Brechtje wel meevallen
Dat dusquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah. vind Brechtje wel meevallen
quote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik praat nu live met haar postmortum, jaloers?
En ik zit nu bij Misshobje op de bankquote:
Aaaaaah, GEZELLIG!!!!!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik zit nu bij Misshobje op de bank![]()
En ik kan zeggen.. het is heel gezelligquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
je woont vlak bij mijquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ik kan zeggen.. het is heel gezellig![]()
![]()
you are playing hard to getquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bankquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ik kan zeggen.. het is heel gezellig![]()
![]()
Heee hobje is van mijquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bank
We zitten niet samen op de bank..quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bank
Detailquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
We zitten niet samen op de bank..
Hobje zit achter haar computer op een bureaustoel.. en ik zit op de bank met een laptop.
computernerds : zitten jullie ook samen met elkaar te msn-en nuquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hobje zit achter haar computer op een bureaustoel.. en ik zit op de bank met een laptop.
mag ik naast je zittenquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee nu kunnen we meteen even alles bespreken.. zonder msnquote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
computernerds : zitten jullie ook samen met elkaar te msn-en nu![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |