Nu welquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:14 schreef static het volgende:
Had het gezien ja.
Je link klopt niet helemaal.
idd..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:25 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind die reactie van die CNN presentator op het einde eigenlijk nog het leukste...
Ondertussen besteden ze er wel aandacht aan (drie minuten zelfsquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:25 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind die reactie van die CNN presentator op het einde eigenlijk nog het leukste...
suequote:Op vrijdag 22 december 2006 18:44 schreef Locusta het volgende:
"I'm gonna sew her just for fun to take some money out of her big fat ass"
(losjes samengevat)
En die reactie van die nieuwslezer is idd errug grappig! Ooit iemand speechless gezien?![]()
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen :]quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Ondertussen besteden ze er wel aandacht aan (drie minuten zelfs) En je kunt er vanuit gaan dat ze er nog veel meer aandacht aan gaan besteden. "They take themselves way too seriously" no fucking wonder als het op CNN Amerika en CNN International wordt uitgezonden
Die vent vind ik nou echt om te kotsen. Die nieuwslezers vinden zichzelf heel wat daar. Kan mij een stukje van Lou Dobbs herinneren waarin hij sprak alsof hij voormalig president danwel kandidaat wasquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:44 schreef Locusta het volgende:
"I'm gonna sew her just for fun to take some money out of her big fat ass"
(losjes samengevat)
En die reactie van die nieuwslezer is idd errug grappig! Ooit iemand speechless gezien?![]()
Ik sta open voor uitlegquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:49 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen :]
Sinds die 'rel' is uitgebroken, is het constant op tv; op het nieuws, bij Good Morning America, alle entertainmentshows, iedereen heeft het erover.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Ondertussen besteden ze er wel aandacht aan (drie minuten zelfs) En je kunt er vanuit gaan dat ze er nog veel meer aandacht aan gaan besteden. "They take themselves way too seriously" no fucking wonder als het op CNN Amerika en CNN International wordt uitgezonden
It's Madonna all over againquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:47 schreef Suerte het volgende:
[..]
Sinds die 'rel' is uitgebroken, is het constant op tv; op het nieuws, bij Good Morning America, alle entertainmentshows, iedereen heeft het erover.
Ik vind het wel gezellig, net voor de Kerst een bitch fight![]()
Zo bedoelde ik mijn commentaar ook niet. Mijn post ging over de hoeveelheid aandacht die aan een celeb wordt gegevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Madonna vroeg niet echt om die aandacht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |