abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:22:56 #51
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44657931
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:19 schreef Arokh86 het volgende:
Precies, waarschijnlijk voelt ze zich alleen maar lekkerder als ze weet dat ik me niet meer met haar ga bemoeien en helemaal uit haar leven verdwijn.
Waarom neem je dan gewoon geen contact meer met haar op? Als ze vragen heeft belt ze wel of die vriendinnen van haar komen ermee aanzetten. Als je haar toch niet meer ziet boeit het toch ook geen ruk hoe ze over je denkt?
quote:
Nouja, als je eerst nooit jongens zoent enzo uit principe en dan met iemand die niet eens je vriend is het bed in duikt...
Dan ben je mens. Dus? Waarom bemoei je je sowieso met haar intieme leven? Die tijd is over.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_44657949
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef Filay het volgende:

[..]

Als ik haar was zou ik het alleen maar lachen vinden. Dat jij jezelf nog steeds van binnen opvreet omdat zij seks met een ander heeft. Wat kan haar het nou schelen dat jij vindt dat ze veranderd is, ze heeft niks met jou te maken en hoeft al helemaal geen verantwoording aan je af te leggen.
Is ook zo. Feit blijft dat ze als ex oprecht heeft beloofd niets met hem te zullen doen en mij nooit als vriend kwijt te willen. Ergens geeft ze nog om me, dat heeft ze ook nog tegen me gezegd. Het zal haar dus wel een kléin beetje kunnen schelen. En ook al boeit 't haar niet, dan maakt 't nog niet uit.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:26:14 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44658020
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef Arokh86 het volgende:
Beide dames hebben ook een toprelatie. M'n ex heeft nog helemaal geen relatie. Bovendien zegt m'n ex dat ze helemaal niet veranderd is.
Ik mis geloof ik wat Was meer een one-night stand of zo? Of heb ze misschien wel een relatie maar weet jij het nog niet? Ik vraag het maar hoor, weet ik veel (ok topic 1 heb ik half gelezen)
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:26:47 #54
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44658034
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:20 schreef Filay het volgende:

Als ik haar was zou ik het alleen maar lachen vinden. Dat jij jezelf nog steeds van binnen opvreet omdat zij seks met een ander heeft. Wat kan haar het nou schelen dat jij vindt dat ze veranderd is, ze heeft niks met jou te maken en hoeft al helemaal geen verantwoording aan je af te leggen.
Dat ook.
... is a mismatch forever
pi_44658048
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Waarom neem je dan gewoon geen contact meer met haar op? Als ze vragen heeft belt ze wel of die vriendinnen van haar komen ermee aanzetten. Als je haar toch niet meer ziet boeit het toch ook geen ruk hoe ze over je denkt?
Zij ziet mij nog steeds gewoon als de ex die graag vrienden wil zijn, maar met wie ze dat niet kan zolang diegene verliefd is. En dat is ook niet echt eerlijk, als ik haar zou voorhouden dat ik nog steeds achter haar aan loop. Ze moet weten dat ik er klaar mee ben, dat ik het af sluit en dat ik hoop dat ze later inziet dat ze is veranderd (als ze dat nu niet inziet). Ze ergert zich er aan dat ik nog op haar verliefd ben, dat hoeft nu dus niet meer. Wel zo netjes toch? Heeft alleen maar voordeel voor ons beiden.
quote:
[..]

Dan ben je mens. Dus? Waarom bemoei je je sowieso met haar intieme leven? Die tijd is over.
Klopt.
pi_44658074
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:26 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik mis geloof ik wat Was meer een one-night stand of zo? Of heb ze misschien wel een relatie maar weet jij het nog niet? Ik vraag het maar hoor, weet ik veel (ok topic 1 heb ik half gelezen)
Nou, ze kent hem al best een tijdje en ze hadden 1 keer gezoend. Toen is ze bij hem langsgekomen en hop, all the way. Het was inderdaad meer een one-night-stand, want ze hebben zeker nog niets.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:29:37 #57
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44658113
Ze weet toch ook wel dat je er klaar mee bent als je geen contact opneemt? Waarom in hemelsnaam die behoefte om haar dat woordelijk door de strot te duwen?
Niets netjes aan, gewoon niet kunnen hebben dat zij wel verder gaat.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:31:25 #58
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44658154
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:28 schreef Arokh86 het volgende:
Nou, ze kent hem al best een tijdje en ze hadden 1 keer gezoend. Toen is ze bij hem langsgekomen en hop, all the way. Het was inderdaad meer een one-night-stand, want ze hebben zeker nog niets.
Ah ok.

Kon je goed met haar praten in jullie relatie? Misschien mist ze je als best friend? Dan is het natuuwk kut als jij meer voor haar voelt. Aan de andere kant, nu je niks meer voor haar voelt kun je toch gewoon weer haar best friend zijn? Als ze dan arrogant doet kun je er op dat moment iets van zeggen
pi_44658310
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:29 schreef MissMatch het volgende:
Ze weet toch ook wel dat je er klaar mee bent als je geen contact opneemt? Waarom in hemelsnaam die behoefte om haar dat woordelijk door de strot te duwen?
Niets netjes aan, gewoon niet kunnen hebben dat zij wel verder gaat.
Ik ga net zo goed verder, zij denkt dat ik niet verder ga. Het is toch zeker veel netter om te laten weten dat je klaar bent dan haar er maar naar te laten gokken?
pi_44658439
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ah ok.

Kon je goed met haar praten in jullie relatie? Misschien mist ze je als best friend?
We konden enorm goed praten en dat is precies de reden waarom ze me wilde blijven zien en ook waarom ze het uit maakte. Zoals wij met elkaar om gingen dat vond ze geen liefde meer, dat vond ze pure vriendschap. We konden het te goed met elkaar vinden zei ze.
quote:
Dan is het natuuwk kut als jij meer voor haar voelt. Aan de andere kant, nu je niks meer voor haar voelt kun je toch gewoon weer haar best friend zijn? Als ze dan arrogant doet kun je er op dat moment iets van zeggen
Maar de meid die ze nu is hoef ik niet te kennen hoor. Ze is echt zó veel veranderd, dat kun je je niet voorstellen. Bovendien wilde ze nooit praten omdat ik dus nog wat voor haar voelde, dus ik kón niet zeggen dat ze veranderde. Bovendien is ze enórm eigenwijs. Haar vriendinnen hebben ook al eens gezegd dat ze veranderde, maar daar luisterde ze ook niet naar en dus veranderde ze door en werd ze arroganter e.d. Maar eerlijk gezegd hoef ik echt geen vriendschap te hebben met iemand die haar beloftes zoveel breekt. Ik denk namelijk dat ze nu ze veranderd is nog meer slechte eigenschappen krijgt. Eerst had ze die namelijk nauwelijks, behalve dat ze eigenwijs was. Daarom kon ik altijd zo moeilijk over de relatie heen komen: er waren geen negatieve punten aan haar. En nu... tja, een open doel.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:54:55 #61
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44658799
Maaruhhh poelepoekie Als we nu ff heel eerlijk zijn dan ben je eik nog wel op haar maar je wilt niet meer op haar zijn, toch? Is niks erg aan hoor
pi_44658963
Ik ben verliefd op degene met wie ik 8 maanden samen ben geweest. Hetzelfde meisje heeft het uitgemaakt met me. Het is echter niet meer hetzelfde meisje dat met Mark heeft geslapen, daarvoor is ze echt ontzettend veranderd. Zoals ze nu is ben ik niet verliefd op haar, echt waar. Ik ben nog wel verliefd op de oude zij. Maar goed, die is er niet meer, dus 't is heel simpel eigenlijk. Ik zit ook lekkerder in m'n vel nu, ik heb nu eindelijk zoiets van: dit hoofdstuk ga ik afsluiten, tijd om de bladzijde om te slaan.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:04:11 #63
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_44659058
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Dan kan ik 't afsluiten. Voor haar ben ik nog steeds de ex waar ze veel van heeft gehouden maar die nog steeds verliefd op haar is. Ik wil de ex worden die niet meer verliefd op haar is en haar niet meer wil zien. Of tenminste, dat ben ik al, maar dat weet zij niet. Een soort afscheidsgesprekje dus zeg maar.
Ik denk dat ze dat eerder zal denken wanneer je gewoon nooit meer wat van je laat horen, dus ook geen laatste gesprekje. Je bent niet over haar heen face it
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_44659109
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat eerder zal denken wanneer je gewoon nooit meer wat van je laat horen, dus ook geen laatste gesprekje. Je bent niet over haar heen face it
Kom op, als ik een week niets van me laat horen gaat zij echt nog niet denken dat ik over haar heen ben hoor. Als ik haar gewoon vertel hoe 't nu zit weet ze 't toch? Als ik een maand niets van me laat horen denkt ze: "Hmm, zóu hij nou over me heen zijn of is dit een truukje?" Als ik haar vertel hoe 't zit weet ze het 100% zeker en meteen. Logisch toch.
pi_44659130
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef Arokh86 het volgende:

[..]
En dat is ook niet echt eerlijk, als ik haar zou voorhouden dat ik nog steeds achter haar aan loop. Ze moet weten dat ik er klaar mee ben, dat ik het af sluit en dat ik hoop dat ze later inziet dat ze is veranderd (als ze dat nu niet inziet).
[..]
Ik denk dat de beste manier om te laten zien dat je er klaar mee bent er gewoon ECHT helemaal klaar mee zijn. Dat blijven hameren om het haar te willen vertellen heeft absoluut geen zin, laat gewoon aan je daden zien dat het je niets meer doet, want zoals je door blijft gaan over dat willen vertellen aan haar laat zien dat je er echt nog geen afstand van kan doen.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:07:02 #66
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44659138
Ik denk juist dat als je het haar vertelt, zij tussen de regels door ook wel leest dat het tegenovergestelde het geval is. Net als het gros hier.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:07:33 #67
88139 JoeyT
pi_44659153
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:42 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

We konden enorm goed praten en dat is precies de reden waarom ze me wilde blijven zien en ook waarom ze het uit maakte. Zoals wij met elkaar om gingen dat vond ze geen liefde meer, dat vond ze pure vriendschap. We konden het te goed met elkaar vinden zei ze.
[..]
Dan weet je precies waarom ze met Mark naar bed ging en niet met jou. Ze vond hem geil en jou niet
pi_44659156
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Kom op, als ik een week niets van me laat horen gaat zij echt nog niet denken dat ik over haar heen ben hoor. Als ik haar gewoon vertel hoe 't nu zit weet ze 't toch? Als ik een maand niets van me laat horen denkt ze: "Hmm, zóu hij nou over me heen zijn of is dit een truukje?" Als ik haar vertel hoe 't zit weet ze het 100% zeker en meteen. Logisch toch.
Haar, haar, haar, haar, haar haar haar

Wanneer ga je eens aan jezelf denken?
pi_44659192
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan weet je precies waarom ze met Mark naar bed ging en niet met jou. Ze vond hem geil en jou niet
Of hij is gewoon een kutvent met wie ze niet goed kan opschieten.
pi_44659229
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef RiLo het volgende:

[..]

Haar, haar, haar, haar, haar haar haar

Wanneer ga je eens aan jezelf denken?
Ik vind eigenlijk dat ik juist nu aan mezelf denk. Het aan haar vertellen doe ik uit puur eigenbelang volgens iedereen hier, en dat kan ik niet ontkennen. Dat zij er bij is gebaat is nog een extra.
pi_44659277
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef RiLo het volgende:

[..]

Ik denk dat de beste manier om te laten zien dat je er klaar mee bent er gewoon ECHT helemaal klaar mee zijn. Dat blijven hameren om het haar te willen vertellen heeft absoluut geen zin, laat gewoon aan je daden zien dat het je niets meer doet, want zoals je door blijft gaan over dat willen vertellen aan haar laat zien dat je er echt nog geen afstand van kan doen.
Ik kan er inderdaad nog geen afstand van doen, en dat is omdat ik me gewoon nog zoveel afvraag. Ik vroeg me eerst al constant af hoe bepaalde dingen met haar gingen. Ik kon aan niets anders denken. Toen ik het eenmaal te weten kwam, kon ik mijn gedachten íetsje meer op iets anders brengen en voelde ik me tenminste wat prettiger. Nu loop ik ook constant met hetzelfde idee.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:13:08 #72
88139 JoeyT
pi_44659315
quote:

[..]

Nee niet logisch. Als je over iemand heen bent dan is de behoefte om dat te vertellen er niet eens. Als je naar haar toe gaat en vertelt ik ben over je heen. Dan denkt ze juist van sure zal wel. Als je nooit meer wat van je laat horen dan zal ze het eerder doorhebben.

Mijn ex dacht ook zoals jij. Wilde nog 1 keer afspreken. Ok prima. Ze vertelde dat ze over me heen was. Ok boeiuh wat moet ik met die informatie. Daarna heb ik nog 100 keer gehoord dat ze nu echt over me heen was. Feit blijft dat I just didn't care. Ik vond het alleen maar een irritante manier van haar om contact te houden en ik was degene die allang verder was met een geweldig nieuw vriendinnetje.
pi_44659324
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef MissMatch het volgende:
Ik denk juist dat als je het haar vertelt, zij tussen de regels door ook wel leest dat het tegenovergestelde het geval is. Net als het gros hier.
Misschien, maar ze wil in ieder geval geloven dat ik over haar heen ben. Ik zei al vaker "Het gaat goed nu hoor!" Terwijl het overduidelijk niet goed ging. Haar reactie was dan constant "Ja, zie je nou wel! Goedzo!"
pi_44659386
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee niet logisch. Als je over iemand heen bent dan is de behoefte om dat te vertellen er niet eens. Als je naar haar toe gaat en vertelt ik ben over je heen. Dan denkt ze juist van sure zal wel. Als je nooit meer wat van je laat horen dan zal ze het eerder doorhebben.

Mijn ex dacht ook zoals jij. Wilde nog 1 keer afspreken. Ok prima. Ze vertelde dat ze over me heen was. Ok boeiuh wat moet ik met die informatie. Daarna heb ik nog 100 keer gehoord dat ze nu echt over me heen was. Feit blijft dat I just didn't care. Ik vond het alleen maar een irritante manier van haar om contact te houden en ik was degene die allang verder was met een geweldig nieuw vriendinnetje.
Jou interesseert het misschien niet omdat je geen flikker om je ex gaf. Mijn ex geeft blijkbaar nog wel 'n beetje om me en behalve dat ik het van me af wil zetten is het zeker zo netjes om te laten weten.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:15:23 #75
88139 JoeyT
pi_44659393
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Of hij is gewoon een kutvent met wie ze niet goed kan opschieten.
Ja ik denk t ook, je hebt een plaat voor je kop. Zij wilde hem wel neuken (denk maar aan die pik van hm tussen haar benen, zij kreunen van genot en hij haar volspuiten) en jou niet. Dat zijn de feiten dus behoud een beetje zelfrespect en ga door met je leven
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:18:06 #76
88139 JoeyT
pi_44659472
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:15 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Jou interesseert het misschien niet omdat je geen flikker om je ex gaf. Mijn ex geeft blijkbaar nog wel 'n beetje om me en behalve dat ik het van me af wil zetten is het zeker zo netjes om te laten weten.
Jij bent zo dom. Ik gaf heel veel om die ex heb er 7 jaar mee gehad in vergelijking met die lullige 8 maandjes van jou. Echter ik doorga met me leven dan heeft t geen meerwaarde als zij me vertelt dat ze over me heen is. Lijkt dan meer op t omgekeerde. Dus je bent niet over dr heen en als zij dat zo graag zou wilen weten dan vraagt ze het zelf wel.
Je hoopt er gewoon stiekum op dat zij niet wilt dat je over haar heen bent en ze je weer terug neemt.
pi_44659562
Okee, na die onzin in je eerste post lijkt het me niet nuttiger meer op jou te reageren.
pi_44659584
Hahahaha bestaat dit topic nog steeds Wat een kutleven moet jij wel niet hebben. Vergeet dat wijf nou eens een keer man. Iemand die zegt dat ze om je geeft en vervolgens toch een ander neukt terwijl ze weet dat dat jou kwetst is het toch niet waard.

Dit neemt niet weg dat ze zelf mag beslissen wat ze met haar leven doet! Misschien wil ze wel gewoon eens lekker lol hebben en gewoon iemand keihard neuken. Niks mis mee toch?
pi_44659664
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hahahaha bestaat dit topic nog steeds Wat een kutleven moet jij wel niet hebben. Vergeet dat wijf nou eens een keer man. Iemand die zegt dat ze om je geeft en vervolgens toch een ander neukt terwijl ze weet dat dat jou kwetst is het toch niet waard.
Niet meer, inderdaad.
quote:
Dit neemt niet weg dat ze zelf mag beslissen wat ze met haar leven doet! Misschien wil ze wel gewoon eens lekker lol hebben en gewoon iemand keihard neuken. Niks mis mee toch?
Tja, dat waren haar principes vroeger niet bepaald. En het is niet het type waarop ik val, dus kan ik haar nu vergeten. Of tenminste, haar uit m'n leven zetten... haar vergeten zal ik niet.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:30:43 #80
88139 JoeyT
pi_44659829
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:24 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

[..]

Tja, dat waren haar principes vroeger niet bepaald. En het is niet het type waarop ik val, dus kan ik haar nu vergeten. Of tenminste, haar uit m'n leven zetten... haar vergeten zal ik niet.
Zij zal jou wel snel vergeten. Vind je dat dan niet een goede reden om haar uit je hoofd te zetten? Zij is al verder gaan zoeken naar een jongen die leuker dan jou is. Misschien zou jij t zelfde moeten doen?
pi_44659871
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zij zal jou wel snel vergeten. Vind je dat dan niet een goede reden om haar uit je hoofd te zetten? Zij is al verder gaan zoeken naar een jongen die leuker dan jou is. Misschien zou jij t zelfde moeten doen?
Gaat ook zeker gebeuren nu. Ik zit echt ineens weer vol levenslust en heb nu voor 't eerst óóit iets van: vrouwen berg je maar.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:34:21 #82
88139 JoeyT
pi_44659932
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:21 schreef Arokh86 het volgende:
Okee, na die onzin in je eerste post lijkt het me niet nuttiger meer op jou te reageren.
Dat zijn de feiten toch? Als je dat inziet dan ga je niet door. Jij was niet leuk genoeg om mee te neuken en hij wel.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:35:25 #83
88139 JoeyT
pi_44659955
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Gaat ook zeker gebeuren nu. Ik zit echt ineens weer vol levenslust en heb nu voor 't eerst óóit iets van: vrouwen berg je maar.
Dus eigenlijk verander jij nu ook in een maand. Komt het je bekend voor???
pi_44660033
quote:

[..]

Als het zo belangrijk voor je is...
bel haar dan nu om het haar te vertellen.

Is dat maar weer achter de rug en kunnen jullie beiden weer verder met je leven.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_44660044
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat zijn de feiten toch? Als je dat inziet dan ga je niet door. Jij was niet leuk genoeg om mee te neuken en hij wel.
Ik weet niet of je alles hebt gelezen dan, waarschijnlijk niet. Om het even héél plat te zeggen dan maar, dan snap je 't direct als 't goed is : ze lag naakt op bed en ik likte haar. En niet haar buik, als je begrijpt wat ik bedoel. Even later was ik ook naakt en bracht ze haar lessen handenarbeid in de praktijk. Toen belde mammie op om te gaan BBQ'en.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:39:47 #86
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44660062
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:38 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

Als het zo belangrijk voor je is...
bel haar dan nu om het haar te vertellen.

Is dat maar weer achter de rug en kunnen jullie beiden weer verder met je leven.
Neehee, door de telefoon is toch niet netjes? Dan kan TS ook niet zien welke enorme impact zijn harde woorden op haar hebben. Én laat dat nu net het hele verborgen (...) eieren eten zijn. TS gaat van een kouwe kermis thuiskomen, schat ik zo in.
pi_44660069
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus eigenlijk verander jij nu ook in een maand. Komt het je bekend voor???
Ja, ik zeg toch ook niet dat ik nu niet veranderd ben?
pi_44660092
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Neehee, door de telefoon is toch niet netjes? Dan kan TS ook niet zien welke enorme impact zijn harde woorden op haar hebben. Én laat dat nu net het hele verborgen (...) eieren eten zijn. TS gaat van een kouwe kermis thuiskomen, schat ik zo in.
Nee hoor, ik weet al wat haar reactie zal zijn en ik doel er echt niet op om haar dusdanig te bespelen dat ze huilend in mijn armen stort en we nog happily ever after leven.
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:42:21 #89
88139 JoeyT
pi_44660130
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik weet al wat haar reactie zal zijn en ik doel er echt niet op om haar dusdanig te bespelen dat ze huilend in mijn armen stort en we nog happily ever after leven.
Wees eens eerlijk. Wat wil je dan wel?
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:42:38 #90
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44660133
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef Arokh86 het volgende:

Ja, ik zeg toch ook niet dat ik nu niet veranderd ben?
Beetje hypocriet dan om haar aan te vallen omdat zij die verandering wat snelelr doormaakte dan jij.
pi_44660154
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:42 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Beetje hypocriet dan om haar aan te vallen omdat zij die verandering wat snelelr doormaakte dan jij.
Mijn verandering is als gevolg van wat zij doet, duh. Als ik niet verander voel ik me de rest van m'n leven miserabel. Ik dacht dat ik juist móest veranderen.
pi_44660172
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Nou dan, wat doe je hier dan nog?
Langer wachten heeft geen zin.

Bellen en wel NU!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:44:29 #93
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44660183
Je bent toch je eigen persoon? Je laat je principes toch niet varen omdat een ander dat ook heeft gedaan?
pi_44660210
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk. Wat wil je dan wel?
Gewoon, het afsluiten. Kappen met dat gezeik en verder gaan. Eventjes haar op de hoogte stellen want ik weet zeker dat ze dat liever wel dan niet weet. Dan zijn mijn gemoederen gerust en is het einde verhaal.
pi_44660241
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Nou dan, wat doe je hier dan nog?
Langer wachten heeft geen zin.

Bellen en wel NU!!
Ze werkt de hele week en komend weekend hard als slagerinnetje, dus ze is nu niet te bereiken. Ik probeer het aanstaande woensdag, na kerst.
pi_44660256
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef MissMatch het volgende:
Je bent toch je eigen persoon? Je laat je principes toch niet varen omdat een ander dat ook heeft gedaan?
Precies, je komt een beetje op mij over als een ruggengraatloos figuur in tegenstelling tot een vent met ballen...
pi_44660270
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef MissMatch het volgende:
Ja, maar ik wil dit niet meer meemaken. Ik wil niet weer 20 jaar wachten om een perfect meisje tegen te komen, ik wil ook plezier gaan maken. Ik wil geen ex meer zijn. En tja, dat is tegen mijn principes in ja. Maar misschien heb ik dat nu wel nodig.
pi_44660306
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:47 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Precies, je komt een beetje op mij over als een ruggengraatloos figuur in tegenstelling tot een vent met ballen...
En daarom liet ik haar ook niet zomaar gaan. Ik laat niet zomaar over me heen lopen. De afspraak was om aanstaande woensdag die film te gaan bekijken, maar ze wist nog niet of ze dan al op vakantie was.
pi_44660337
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En daarom liet ik haar ook niet zomaar gaan. Ik laat niet zomaar over me heen lopen. De afspraak was om aanstaande woensdag die film te gaan bekijken, maar ze wist nog niet of ze dan al op vakantie was.
Gewoon vasthouden aan je principes knul!...d'r komt vast wel weer een leuke dame voorbij die jouw gedachtengoed deelt...
pi_44660438
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:46 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

Ze werkt de hele week en komend weekend hard als slagerinnetje, dus ze is nu niet te bereiken. Ik probeer het aanstaande woensdag, na kerst.
Dan sms je haar of ze jou even belt zodra ze de gelegenheid heeft (ze heeft weleens pauze neem ik aan). Zij zal ook wel graag willen weten wat je nu van haar vind, dus je kunt haar toch niet de hele kerst laten wachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')