Waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was er niet een Amerikaans meisje vermist?
Ik zie het al voor me.....
En de moeder om aandacht vragen... Brian weet van niets....
Hummie werkt niet voor DGK (is bevestigd door de redactie)quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar het moet gezegd... Hummie (want die zit er achter) heeft wel een leuk concept.
Een loverboy die een breezahh-hoer weet te versieren.....
Maar haar invloeden reiken verquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hummie werkt niet voor DGK (is bevestigd door de redactie)
Vandaag niet ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Aan wie stel je die vraag? (Count me out!)
Tuurlijk zal de redactie best het e.e.a. hebben afgekeken bij BB (en dus Hummie), dat sluit ik zeker niet helemaal uitquote:
Kortsluiting in het hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was er niet een Amerikaans meisje vermist?
Ik zie het al voor me.....
En de moeder om aandacht vragen... Brian weet van niets....
Ik werp uw suggestie dat er ooit, eerder, gedroogneukt is tussen u en mijzelve, verre van mij!quote:
Ze hebben je gehoordquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:19 schreef Day het volgende:
Waarom hebben die 2 niet door dat ze dit beter onder de dekens kunnen doen?
Nogal ja!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kortsluiting in het hoofd ofzo?![]()
LS heeft écht geen kortsluiting nodig om tot dit soort postings te komen! Je moet gewoon beter je best doen!quote:
Je lijkt nena wel, ontkennen en morgen weer bij me aankloppenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ik werp uw suggestie dat er ooit, eerder, gedroogneukt is tussen u en mijzelve, verre van mij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |