Hij is iig net zo verstoten door de groep....quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:30 schreef Fikkert het volgende:
[..]
![]()
![]()
, zodra er een jeroen in DGK komt haak ik meteen af!
nee dat is genuanceerder.. zo hard als ze het zei doet ze het nu nietquote:
Ik schat Nena in dat het een type is die iemand pas leuk vind als ze hem kwijt isquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:31 schreef demins het volgende:
Nena heeft het ook niet gemakkelijk! Ze is verliefd op Bart, maar die is bezet! Ze heeft niet echt wat met Brian, maar wie dan?
Zo zit ze in elkaar denk ik.... Ze zegt het hard, maar dan wil ze het kroelen wel weer veilig stellen, en maakt ze het weer goed.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dat is genuanceerder.. zo hard als ze het zei doet ze het nu niet
Ik schat Nena in dat het een type is die iemand pas leuk vind als ze hem niet kan krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik schat Nena in dat het een type is die iemand pas leuk vind als ze hem kwijt is![]()
nee, maar uuuuuuhhhhhmm... ja,.. uuuuuhhhhhh, zo kan je het ook zien uuuuuuuhmm, zeg maar, weet je wel ?... uuuhm,.. wat zei ik ook al weer ? ..... huub heeft al meer laten zien dan jeroen in 60 dagen, en huub heeft hilde, ik bedoel ilona nogquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij is iig net zo verstoten door de groep....![]()
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:38 schreef Day het volgende:
En daar gaan we weer!
Haha, als je gelijk wilt hebben kun je het krijgen hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee dat is genuanceerder.. zo hard als ze het zei doet ze het nu niet
Het is tenslotte wél global orgasm Day.quote:
Maar hij heeft wel gelijk..... Ze is een stinkwijf!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef demins het volgende:
Brian hou op met die psychodelicapraat! Ik waarschuw één keer, daarna wordt onmiddellijk geschoten!![]()
Hij deed het weer! Hij deed het weer!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:51 schreef demins het volgende:
Brian hou op met die psychodelicapraat! Ik waarschuw één keer, daarna wordt onmiddellijk geschoten!![]()
Zij geeft hem keer op keer de gelegenheid om haar te laten weten wat hij van haar vindt...en keer op keer zegt hij niets.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:53 schreef Day het volgende:
Voor iemand die niks geeft om Brian reageert ze wel heel erg getriggerd op zijn opmerkingen.
Een stinkwijf ruikt ook niet lekker, maar Brian is volledig verrot van binnen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk..... Ze is een stinkwijf!!!
Ze zegt zelf ook niks. En als ze wat zegt is het ook negatief.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zij geeft hem keer op keer de gelegenheid om haar te laten weten wat hij van haar vindt...en keer op keer zegt hij niets.
Zij denkt echt dat ze niets meer voor hem is dan alleen een speeltje.
Terecht dus dat ze hem af en toe laat darren!
Misschien horen ze daarom wel bij elkaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Een stinkwijf ruikt ook niet lekker, maar Brian is volledig verrot van binnen!![]()
Is waar maar toch denk ik dat als hij haar zou laten weten dat ie echt dol op haar is, zij ook wel zou veranderen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zegt zelf ook niks. En als ze wat zegt is het ook negatief.
Nee, hoor! Juist het tegenovergestelde!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is waar maar toch denk ik dat als hij haar zou laten weten dat ie echt dol op haar is, zij ook wel zou veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |