[De bewoners] Nena #4quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
met welke voetballer ging Nena?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef Gigageil het volgende:
Natuurlijk wil je je kind niet in de buurt van zo'nb Psycho-bitch hebben.......groot gelijk die ex van Nathanael.![]()
Google en gij zult vinden......ene MacDonald of zo....een neger.......voetbalt nu bij Apeldoorn geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.goudenkooij.nl/wiki/index.php?title=Sherjill_MacDonaldquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
Wat hadden Natas en NL te bespreken buiten ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Sataneal een brief aan zichzelf geschreven? Uit naam van zogenaamd zijn ex (de moeder van zijn kind)?
Bart bemoeit zich er te veel mee, dus ik denk dat het gewoon een nepbrief is.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena: "Ik vind Hamburg eigenlijk leuker..."
Sylvi Meis mag wel oppassen....![]()
Bron van GG bronquote:MacDonald werd opnieuw uitgeleend aan de Duitse amateurclub Hamburger SV.
Dat kan wel, maar dat is zwaar off-topicquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef Gigageil het volgende:
Aan de andere kant.....Nathanael is toch de vader, je kunt dan toch als moeder zijnde niet het alleenrecht over beslissingen hebben van wat er gebeurt op Feestdagen......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |