Heb je gisteren gemist dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:17 schreef Sonique het volgende:
Sinds NL lowlevel is gegaan gebeurt er vrij weinig in het huis moet ik bekennen.
Een beetje de afwachtende houding zoals we gewend zijn in BB, onder leiding van Bart...
Beetje jammer...
Het is tijd voor wat verandering in het huis. Frisse wind. Het wordt tijd dat Bart eens de wind van voren kijgt en op z'n plaat gaat. Het liefst door Huub (i.s.m. met NL)
Vroeger zou zoiets in een opvoedings-gesticht gegooit zijn......bij een paar strenge nonnen of zo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze articuleert niet lekker nee. Maar dat is geloof ik niet je enige probleem met haar.
Het glaasje wijn incident?quote:
Dat laatste kan heel goed juist. Andersom gebeurt ook vaak zat. Het lijkt me in dit geval echt onzin om te stellen dat Nena Brian meer gebruikt dan andersom.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Vroeger zou zoiets in een opvoedings-gesticht gegooit zijn......bij een paar strenge nonnen of zo.
"Meisje leer jij eerst maar es wat werken is en dat je mannen niet als speelobject kunt gebruiken...."![]()
In dit geval heb ik meer vertrouwen in de serieuze bedoelingen van Brian......wat betreft het eerste ben ik met je eens......quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste kan heel goed juist. Andersom gebeurt ook vaak zat. Het lijkt me in dit geval echt onzin om te stellen dat Nena Brian meer gebruikt dan andersom.
Tja machoman hè?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:36 schreef Gigageil het volgende:
Bart vind dansen natuurlijk voor mietjes of zo.......echt iets voor een boer.....lekker aan de bar hangen met een één of ander complex past meer bij hem....![]()
Brian en serieuze bedoelingen....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In dit geval heb ik meer vertrouwen in de serieuze bedoelingen van Brian......wat betreft het eerste ben ik met je eens......![]()
Ja klopt.....of met een pil achter de kiezen.....maar Bart is een horeca-man, die zou toch op z'n minst beter moeten weten....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Day het volgende:
[..]
Tja machoman hè?
Heel veel mannen denken zo.
Voor zover ik weet nog nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet Bart dat Lesley vervangen gaat worden? Hij doet wel ineens heel anders in de groep.
By the way...ik moet hem ook niet zo....maar ik zie toch wel een vrij serieuze Brian als ie weer eens tot die verwende voetbaldel door probeert te dringen....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian en serieuze bedoelingen....![]()
Example...?
Ik ook niet, dus er staat toch iets aan te komen...quote:
JIj denkt dat Brian serieuze bedoelingen met Nena heeft?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In dit geval heb ik meer vertrouwen in de serieuze bedoelingen van Brian....
Ik heb anders nog geen penetratie gezien. Dus echt serieus....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
By the way...ik moet hem ook niet zo....maar ik zie toch wel een vrij serieuze Brian als ie weer eens tot die verwende voetbaldel door probeert te dringen....![]()
Ok Ok ......vrouwen zijn er om te neuken en daarna te dumpen....je hebt gelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen penetratie gezien. Dus echt serieus....
Als hij echt serieus was, had hij haar allang geneukt en gedumpt.
![]()
* Sonique kijkt naar je avatar....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ok Ok ......vrouwen zijn er om te neuken en daarna te dumpen....je hebt gelijk![]()
Ze weten wel dat ie een kleintje heeft ....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL zegt tot 3x toe : "Als mijn kleine er is..."
En niemand luisterd....![]()
Niet zeiken ventje, moet je niet dat huis in gaan...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique kijkt naar je avatar....![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:52 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze weten wel dat ie een kleintje heeft ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |