*jaloers kijkt*quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef Silver_Shark het volgende:
ik post vanaf de wii best wel lastig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben even online op mijn Wii, het is wel aardig, handig als je even iets wil opzoeken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef Silver_Shark het volgende:
ik post vanaf de wii best wel lastig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet je ssid niet hiden, bij mij con hij dan niet verbinden...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een Wii![]()
. Vanmiddag opgehaald, heb al wel meteen een probleem. Als ik naar routers zoek vindt ie mijn router niet.
Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Handmatig instellen heb ik ook al geprobeerd maar dan klaagt ie dat het SSID niet bestaat.
Met de browser naar watismijnip.nl ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je ssid niet hiden, bij mij con hij dan niet verbinden...
iemand een idee hoe ik erachter kan komen welk IP me wii heeft??
Druk op +, en dan onder op SAVEquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:40 schreef Khadgar het volgende:
Nou jongens, het wordt eens tijd voor een serieuze 'review' van mijn kant:
[...]
The Legend of Zelda: De eerste keer dat ik het spel probeerde vond ik het niet zo. Maar dat lag meer aan mezelf die dag. Tweede dag ging het stukken beter en het speelt nu best lekker weg. Ik mis wel de autosave (die heeft Zelda dacht ik nooit gehad) of iig iets dat je meteen kan saven als je wilt afsluiten. Ik was het namelijk vergeten en moest weer een heel stuk overdoen. Spel zit heel degelijk in elkaar, er zijn
In je router kijken welk ip adres je Wii heeft gekregen, als je naar watismijnip.nl gaat dan krijg je hetzelfde ip te zien als vanaf je pc volgens mij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je ssid niet hiden, bij mij con hij dan niet verbinden...
iemand een idee hoe ik erachter kan komen welk IP me wii heeft??
nope, zit achter een router en as daar achter hangt me accesspointquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:14 schreef babba het volgende:
[..]
In je router kijken welk ip adres je Wii heeft gekregen, als je naar watismijnip.nl gaat dan krijg je hetzelfde ip te zien als vanaf je pc volgens mij.
krijg je alleen je externe IP ik zit met een NAT router op internetquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Met de browser naar watismijnip.nl ?
Jeehh, nieuwe Mii'squote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen weer wat codes toevoegen, ook jou Neverstop
Hier nog een vrijwilligerquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen weer wat codes toevoegen, ook jou Neverstop
bij mij kwam het door de spotlampen in mijn kamer. nu doet de mijne het alleen als ik men licht uit doequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef Neverstop het volgende:
Mijn Wiimote kapte er zonet trouwens ook even mee, deed gewoon 5 minuten niks meer.
Wii uit/aan, batterijen verwisselen, opnieuw verbinden. De 4 lampjes bleven maar knipperen. Ik had 'm bijna opgegeven en ineens deed ie het weer.
Staat er al ergens beschreven wat dit veroorzaakt/voorkomt?
Licht veranderde niet, ik probeer er wat over te vinden op internet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:47 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
bij mij kwam het door de spotlampen in mijn kamer. nu doet de mijne het alleen als ik men licht uit doe
-Wilhelmquote:The Opera browser on Wii does support playback of movies on Youtube. Youtube seems to have broken something tonight, however, blocking Wii users. We will investigate and contact them about it.
ze zouden juist blij moeten zijn met al die extra hitsquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:54 schreef BMH het volgende:
Reden waarom Youtube niet meer werkt op de wii browser:
[..]
-Wilhelm
Opera QA (Wii)
Het is ook niet de bedoeling dat je op andermans netwerk gaat zitten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik vind 3 acces points hier (allemaal van buren enzo dus) maar 2 zitten er op slot, en de enige die dat niet is doet het niet
Dus als jij midden in de stad loopt midden in de nacht en je ziet bij de elektronica zaak de deur open staan. Dan loop jij dus gewoon naar binnen en ga je in die winkel lopen kloten/jatten!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:10 schreef -Jean- het volgende:
Moet je het maar beveiligen
Ach gossie tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je op andermans netwerk gaat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |