reset je router gewoon.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Kanker routerIk kan m'n wachtwoord en gebruikersnaam nergens vinden
![]()
Dat wordt wachten op die lan adapter.
LoL, plaatjes? adressen, namen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:59 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Heb je nog meer van zulke promo plaatjes? Hi res?
ja, die is kawaiiiii!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LoL, plaatjes? adressen, namen zul je bedoelen![]()
En dan vooral van dit schattige meisje![]()
Van waar? Is het mogelijk om ze aan mij te pasen, ik wil ze gebruiken voor een nieuwe OP.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, laatst had ik nog een Nintendo Press Kit cd-tje binnengehaald.
OK, als je ze nog nodig hebt, stuur maar een PM.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:14 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Van waar? Is het mogelijk om ze aan mij te pasen, ik wil ze gebruiken voor een nieuwe OP.
Edit: Gevonden, bedankt.
op de wii zelf zit ook een sunc knop (rode naast geheugen dingetje (SD kaart)quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:23 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo en ik willen tennissen, nu heeft hij zijn wii mote meegenomen. Enkel als dat sync knopje indoet gebeurt er niks :S Hoe krijgen we die 2de wii mote ook aan de praat
Hoe is Zelda?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
op de wii zelf zit ook een sunc knop (rode naast geheugen dingetje (SD kaart)
en onder het baterij klepje van de mote
1x ff indrukken niet ingedrukt houden!!
Youtube deed het hier eerst ook.. Nu niet meerquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef King_of_cubes het volgende:
&^$^!!!! Heb ik eindelijk een Wii en internet verbinding heb ik weer een nieuw probleem. Als ik met mn browser naar youtube.com ga klaagt ie dat ik een oude versie van flahs of javascript uit heb staan. En bij een vriend doet ie het gewoon.. weet iemand een oplossing? Ja, ik heb m al een keer opnieuw gedownload en geinstalleerd.
K vind Zelda wel leuk mr k ben nog niet heel ver. het stukje met de wolf is lastig sommige stukken gaan zelfs nergens over zo vaag en moeilijk...quote:
Duckhunt is wel leuk, alleen wordt ie leuker met een Wii-gun.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Wii Play is de mote![]()
Youtube doet het soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef King_of_cubes het volgende:
&^$^!!!! Heb ik eindelijk een Wii en internet verbinding heb ik weer een nieuw probleem. Als ik met mn browser naar youtube.com ga klaagt ie dat ik een oude versie van flahs of javascript uit heb staan. En bij een vriend doet ie het gewoon.. weet iemand een oplossing? Ja, ik heb m al een keer opnieuw gedownload en geinstalleerd.
hier t zelfde, vaagquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Youtube doet het soms wel, soms niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |