ik huur geen dvd's ik leen ze , en daar zitten ze nog in sealquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach, ik heb al een DVD speler dus voor mij boeit het niet zoBesides that zou ik iig veel te zuinig op mn Wii zijn om gehuurde DVD's (die vaak niet altijd schoon zijn) in mn wii te stoppen
sinds de gamecube er is bestaat het systeem, ben al vanaf begin er bij en heb nu meer dan 20.000 sterrenquote:
Waar is de gamecube dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
het broertje van mn vriend heeft er ook veelDe NES,SNES,n64 en nu de wii
nintendo freak
Alleen bij hard- en software van Nintendo zitten die sterren. Als ze niet bij wii play zaten , moet je even Nintendo mailen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb bij Wii Play en bij Rayman geen code gehad???
Wel bij de Console en Wii Sports???
Iemand die hetzelfde heeft?
Ik heb nu Raving rabbits en het is echt zwaar humor!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:26 schreef donderopman het volgende:
maar welk spel moet ik nou kopen mensen?
Raving rabbits
NFS carbon
of Monkeyball
wiiplay is software,en rayman ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Alleen bij hard- en software van Nintendo zitten die sterren. Als ze niet bij wii play zaten , moet je even Nintendo mailen.
Ow, niet dus van Nintendo spellen, maar echt alleen van Nintendo spellen door Nintendo uitgegeven?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Alleen bij hard- en software van Nintendo zitten die sterren. Als ze niet bij wii play zaten , moet je even Nintendo mailen.
LEES even naar wat ik gepost heb!quote:
Alleen alle software en hardware van Nintendo, tenminste of ze bij de wiimotes zitten is mij niet bekend. Bij de bongo´s voor donkey konga voor de cube zaten ze wel!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Ow, niet dus van Nintendo spellen, maar echt alleen van Nintendo spellen door Nintendo uitgegeven?
Mja, ik heb hem pas net, maar tot nu toe zijn de spellen óf 1 speler (omstebeurt) dus kan je gewoon de nunchuck doorgeven, of ze zijn multi-player maar zonder nunchuck.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:50 schreef donderopman het volgende:
heb je met de multiplayer bij raving rabits ook een nuck chuck nodig
Er zijn genoeg spellen die je met ze 2en tegelijk moet spelen waarbij je allebei een nunchuck nodig hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:51 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Mja, ik heb hem pas net, maar tot nu toe zijn de spellen óf 1 speler (omstebeurt) dus kan je gewoon de nunchuck doorgeven, of ze zijn multi-player maar zonder nunchuck.
Dus in principe ja.
neus de op nog eens door :quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:27 schreef Vendris het volgende:
Welke hufter gooit de wii lijst telkens leeg op de fok wiki?
Had net iemand zn wii nummer nodig, is die graf lijst weer leeg, eikels.
Ja en? staat de helft vd nummers die op de wiki stonden niet meer bij rete irritant als je naar specifiek nummer op zoek bent. Ook het feit dat je je nummer nu naar een email adres kan lopen mailen, met de vraag of diegeen em bij blijft houden, zie ik niet echt zitten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben er helemaal verslaafd aan al
zwiepen en zwaaien met je nunchuck en mote in een adventure game is ook echt adventure
Narf!
Echt waar?quote:
Hey Zeiksnor, ik voeg je later toe en stuur dan wat Mii's. Nu is het zo gezellig met die knipperende blauwe gleufquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Mijn Wii nummer is: 4873-0159-5210-0892
Btw ik snap geen fluit van de Wii lijst, maar dat is wel aan mij toevertrouwd![]()
hehe, dat wordt geen feestmaal op 1e en 2e kerstdag. Flink gaan Wii'en!quote:
Een echte Nintendo freak heeft ook nog de Virtual Boy, 64DD etc..quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Waar is de gamecube dan?
Vriend van me heeft 5x een nes, snes, n64, cube en wii. Zelfs een oude dempod voor de nes heeft die. En nog veel meer![]()
Ik zag het, Slein83..thanks! Zal later in de avond ook wat sturen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag er een aantal gestuurd, meer kon niet want zat weer aan me limiet![]()
Heb je vanmiddag er een aantal gestuurd, meer kon niet want zat weer aan me limietquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Hey Zeiksnor, ik voeg je later toe en stuur dan wat Mii's. Nu is het zo gezellig met die knipperende blauwe gleuf![]()
oh ja Qwea, ik had je van de week nog toegevoegd in mijn lijst..
Vaag, kan je wel in winkel kanaal komen? Daar moet je opera namelijk downloaden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:10 schreef Shazbot het volgende:
Zal wel weer aan mij liggen, maar als ik op update druk, zegt hij dat de meest recente er al opstaat :|. Ook geen mailtje binnen van Nintendo op mijn Wii oid dat de browser uit is en mijn Wii is wel goed aangesloten op internet. Mis ik wat?
Aahhh dat moet ik dus doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:13 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Vaag, kan je wel in winkel kanaal komen? Daar moet je opera namelijk downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |