neem aan van wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik download nu wel die browser
maar er staat dat het een test versie is
Die definitieve versie, is die wel gratis?
Een tijdje wel, daarna 500 points.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:30 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik download nu wel die browser
maar er staat dat het een test versie is
Die definitieve versie, is die wel gratis?
Met de nieuwe dienst regeling stopt ie ook op zaandam,quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hehehe,normaal ga ik wel met de treinen dan kom ik idd langs zaandam. Althans,dat was voor de nieuwe dienstregeling zo
of die daar nu stopt weet ik niet (denk het wel) aangezien ik pas na 8 januari weer met de trein ga
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:38 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Met de nieuwe dienst regeling stopt ie ook op zaandam,
probeer steden in overijssel zoals Hengelo of Enschede..quote:Wat een GEZEIK!
Gvd geef me gewoon zo' n ding. Loop al 3 weken te bellen en elke keer, " ja we krijgen binnen enkele dagen binnen" . Dinsdag weer gebelt " Ja vrijdag komen ze weer en dan ben je als 1e aan de beurt" . Ik nu dus bellen " Ja het hoofdkantoor had een fout gemaakt en nu liggen ze daar nog. Het wordt dus na de kerst".
Val dood, krijg vlekkenkoorts sterf hard met een gezwel in je ****gat
serieus? Wat asoquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Een tijdje wel, daarna 500 points.
ik voeg je toequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Mijn Wii nummer is: 4873-0159-5210-0892
Btw ik snap geen fluit van de Wii lijst, maar dat is wel aan mij toevertrouwd![]()
als ze dan in die update er gelijk een volwaardige dvd speler van maken zou dat ook mooi zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou idd leuk zijn jaMss bij een software update dat er een CD channel bijkomt?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Haay1971 het volgende:
Voor wie interesse hebben... Was net ff bij de MediaMarkt in Utrecht en daar lagen een stuk of 10 MadCatz componentkabel-voor-de-Wii doosjes, voor 24,99 euro p.st.
Ach, ik heb al een DVD speler dus voor mij boeit het niet zoquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dan in die update er gelijk een volwaardige dvd speler van maken zou dat ook mooi zijn
Niet veel anders dan op de pc hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:56 schreef faberic het volgende:
☆☆☆◇○◎ϊώύΨ΅΅ΏΞππμÅÆ♭♭♪♪®**®©™#¥£¤↑↑↑↓↓→→←←←←→→↑↑↓↓↓↑→→→←←ªªª←~^±±|§¿?«» die browser is vet!
Zo te horen is de browser geslaagd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:56 schreef faberic het volgende:
☆☆☆◇○◎ϊώύΨ΅΅ΏΞππμÅÆ♭♭♪♪®**®©™#¥£¤↑↑↑↓↓→→←←←←→→↑↑↓↓↓↑→→→←←ªªª←~^±±|§¿?«» die browser is vet!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Nintendo producten aanmelden op de site. Je krijgt als je een Nintendo spel of console koopt altijd een Nintendo VIP code. Even krassen, en aanmelden.
Dat kan nu (nog) niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer je die sterren kan inruilen voor wiipoints![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |