ik ook niet, maar ik kan gratis een draadloze router regelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En ik heb nogsteeds geen Big Ben WiFi geval
console helemaal uit en de batterijen al uit de motes getrokken (en er weer ingedaan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef Tweek het volgende:
Mijn wiiremotes doen het niet meerSyncen wil niet meer lukken. Hielden er gewoon ineens mee op en de batterijen zijn nog helemaal vol.
Zo maar eens bellen met nintendo.
Jep, ook al geprobeert de oude syncs weg te halen en opnieuw te syncen maar ze blijven maar knipperen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
console helemaal uit en de batterijen al uit de motes getrokken (en er weer ingedaan)
Datel is nu bezig een EU Freeloader te maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii games werken niet met de freeloader... Ik heb een Freeloader 1.06B uit 2003.. En ook gamecube import games werken niet![]()
Hou je de sync knop ingedrukt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jep, ook al geprobeert de oude syncs weg te halen en opnieuw te syncen maar ze blijven maar knipperen.
Men begint in te zien dat het altijd hetzelfde is met Zelda.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:53 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Saaaad world
achjah.. eerste zelda launchgame he
Ah, want de Amerikaanse versie doet het dus wel? (dan was er in het begin toch niet gelogen).quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:52 schreef Wessiej het volgende:
Datel is nu bezig een EU Freeloader te maken.
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hou je de sync knop ingedrukt?
Zegt iemand die eeuwig tevreden blijft met Final Fantasy's vechtsysteem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Men begint in te zien dat het altijd hetzelfde is met Zelda.
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. Dquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
ja, heb ook al de batterijen eruit gehaald en weer in gedaan, maar ook dat had geen effect.
Op nintendo hoef ik overigens niet te rekenen, de technische hulp dienst was pas weer op 2 januari open.
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet de beide sync knoppen maar 1 keer indrukken en niet ingedrukt houden. D
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!
Ehm ja gelezen en op internet gekeken, maar mijn selectieve dyslectie zorgde ervoor dat ik dat mistequote:
je hebt niet voor niets de southpark icoon en naamquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm ja gelezen en op internet gekeken, maar mijn selectieve dyslectie zorgde ervoor dat ik dat miste![]()
Maakt niet uit hoor, ik zat daar ook even mee te klotenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Held! en ik voel me stom, ze doen het weer!
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendoquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef =HellFire= het volgende:
Vanaf morgen kan ik er ook bij. M'n eerste eigen Nintendo-console hahaha.
Hier ook 3de een NES, een n64 en een wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
3de console maar 1ste eigen gekochte console (en doe hier alleen aan nintendo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |