Als je het nergens kunt krijgen dan zou ik als ik jou was een recept zoeken en het zelf maken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:52 schreef Sjummie het volgende:
Iemand enig idee waar ik witte-chocolade-ijs-in-een literbak kan krijgen ? Het schijn dat Carte d'Or dat in het assortiment heeft (of had). Ben nu al 3 grote supers afgelopen maar ze hebben nergens Carte d'Or in de vriesvak liggen, laat staan witte-chocolade-ijs.
waarom moet je de heer daarvoor prijzen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:03 schreef Marble het volgende:
Weet je wat er een beetje op lijkt maar nog véél lekkerder is? "Oma's Cake" ijs!
Halleluja wat lekker..
Gebruik je daarvoor zo'n ijsmachine geval ? Of kan dat ook op een andere manier ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
Zelf maken, staan mooie recepten in Delicious. Ik ga het vanavond doen.
Delicious is de plaatsvervanger van de TIP Culinair..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:26 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Gebruik je daarvoor zo'n ijsmachine geval ? Of kan dat ook op een andere manier ?
En wat is Delicious ? Bedankt weer....................
Delicious is een nieuw tijdschrift, de glossy opvolger van tip, zie: www.deliciousmagazine.nlquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:26 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Gebruik je daarvoor zo'n ijsmachine geval ? Of kan dat ook op een andere manier ?
En wat is Delicious ? Bedankt weer....................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |