In Vaals gereserveerd vanmiddag, en was de derdequote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zoek ook nog een reservering in het zuiden van het land....
de_lemming [at] msn [dot] com plieees!
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef supkaa het volgende:
Wat een totale ramp!![]()
K kom aan in maastricht klaar voor mn wii-jacht en ga eerst nog even andere winkel binnen. Vervolgens ga k naar de free record shop waar net een wii in een plastic zakje verdwijnt en wordt overgeleverd aan de gelukkigste jongen die k ooit heb gezien.. Bingo! dacht k dus.. Ik vraag of er nog een wii is MAAR DIE JONGEN DIE NET WEGLIEP HAD DE LAATSTE!! AAAARGH! VOOR MN NEUS! K kon m zelfs al ruiken2 minuutjes eerder.. de pijn.. Maar het goede nieuws is dat de v&d in maastricht morgen goederen krijgt geleverd en er misschien wii's bij zitten en er slechts 3 reserveringen zijn! (ksta 3e op de lijst
)
Vaals is wel weer érg zuidelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
In Vaals gereserveerd vanmiddag, en was de derde
V&D in Maastricht krijgt er morgen misschien binnen...
Vandaag bijna een gehad in Maastricht
[..]
Kan zeker zin hebben, in Maastricht gister ook gedaan en was 2 minuten te laatquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vaals is wel weer érg zuidelijk![]()
![]()
Gewoon Brabant of Noord-Limburg zou voor mij ideaal zijn! Misschien moet ik morgen weer eens wat winkels aflopen in Eindhoven, of zou dat geen zin hebben?
Er is donderdag wel SelectVracht aan de deur geweest met een pakje voor mij van Wehkamp, maar ik was donderdag niet thuis. Ze zouden vandaag terugkomen, dus ik zit nu met spanning te wachten tot een koeriersbusje voor de deur stopt om m'n Wii te bezorgen!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:30 schreef linebear het volgende:
ben benieuwd of Haay hem nu ook heeft
En? nog steeds achter de geraniums te w88?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Er is donderdag wel SelectVracht aan de deur geweest met een pakje voor mij van Wehkamp, maar ik was donderdag niet thuis. Ze zouden vandaag terugkomen, dus ik zit nu met spanning te wachten tot een koeriersbusje voor de deur stopt om m'n Wii te bezorgen!![]()
Probeer de Videoland in Dokkum. Vorige week vrijdag heb ik 5 uur in de auto gezeten om er daar 1 op te halen. Achteraf zeer zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef zaikert het volgende:
Een maat van me in Groningen wil er nu eindelijk ook 1Weet iemand of die krengen daar al wat fatsoenlijk te krijgen zijn?
Free recordshop geleen zou ik eens proberen of sittard maar geleen maak je meer kans denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vaals is wel weer érg zuidelijk![]()
![]()
Gewoon Brabant of Noord-Limburg zou voor mij ideaal zijn! Misschien moet ik morgen weer eens wat winkels aflopen in Eindhoven, of zou dat geen zin hebben?
van wii play wordt je iig niet vrolijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:02 schreef Haay1971 het volgende:
Ik typ dit vanaf de Wii die nu fijn naast m'n TV staat! Probeerde vandaag nog Wii Play te scoren in Almere Stad maar dat was hopeloos. Dus voorlopig maar ff met alleen m'n Wii Sports pack en verder niks... Ben hier ook al blij mee! :-)
Zeker wel. Als je het eens langer dan 10 minuten zou proberen zou je zien dat sommige games wel degelijk erg leuk zijn, in ieder geval in multiplayer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
van wii play wordt je iig niet vrolijk
en zeker niet die 10euro waard.
Yup! Woon in Nijmegen dus dat is goed te doen. Zou je me even willen mailen ? (kevin [punt] cox [at] live [punt] nl)quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef Knucklezz het volgende:
ik heb sinds gister een wii, heb nog een preorder bij intertoys zevenaar (vlakbij arnhem) iemand intresse?
ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je het eens langer dan 10 minuten zou proberen zou je zien dat sommige games wel degelijk erg leuk zijn, in ieder geval in multiplayer.
sta 2e op de lijst in Breukelen, geen idee wanneer ze bellen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
Pre order omgeving Utrecht anyone? Help a dude out! [afbeelding]
En ja hoor, de roadtrip naar amsterdam heeft me een wii opgeleverd! Nogmaals dank!quote:
Niet meer nodig! Sterker nog, Zelda is alweer in de aanbieding/ruil!quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:05 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
En ja hoor, de roadtrip naar amsterdam heeft me een wii opgeleverd! Nogmaals dank!
nu huil ik nog om Zelda en een Wiimote. Wie kan me daar nog blij mee maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |