Meld zich met animo!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:28 schreef KrL het volgende:
Zou toch best interessant moeten kunnen zijn als een van ons een stukje gaat rijden en er een stuk of 8 meeneemt ? Als de rest er een paar euro extra voor overheeft (10 ?) dan heb je iig je bezine etc er uit, bent wel ff onderweg maar dan heb je iig je WII
Zit er over te denken het zelf te doen (of er moet iemand anders zo gek zijn) dus zie het als een soort animocheck.. Woon in Hilversum trouwens..
Ik zou ook een ongebruikte wii eisen....quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:15 schreef Chuphinh het volgende:
Helaas. Ik heb mij er bij neergelegt, geen wii meer de komende week voor mij![]()
Mijn pakketje is verdwenen en vanwege de kerstdagen en het weekend is het ook even niet terug te vinden. Pas vanaf volgende week woensdag kunnen ze nagaan wie er voor het pakketje heeft getekend. Tot die tijd kunnen de onbetrouwbare mensen genieten van een gestolen wii.![]()
Mijn god wat een vette pech. Kon ik eindelijk een wii bemachtigen.. komt het gewoon nooit aan en heeft een van mijn ozo goede buren het aangenomen. De koerier heeft het ook nog eens niet aan mijn direct aanwonende buren gegeven![]()
Ook is er opeens een preorder voor mij vrijgekomen, maar ja.. ga niet nog een keer betalen![]()
Ik begrijp sowieso niet waarom die koeriers zo belachelijk nonchalant zijn. Uit princiepe ga ik er wel werk van maken![]()
Net zo goedkoop en bij de Saturn lagen er nog een aantal bij Kidz world niet en bij EBgames ofzo ook niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef Sirtalis het volgende:
Ik denk dat ik me toch maar even naar Oberhausen ga begeven, daar is het een stukkie makkelijker. Weet iemand of dat ding daar net zo goedkoop is als bij ons?
Is dat Saturn in Duitsland? Ik ken alleen maar Saturn in Keulen, waar zitten er meer?quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Net zo goedkoop en bij de Saturn lagen er nog een aantal bij Kidz world niet en bij EBgames ofzo ook niet.
Ik heb zaterdag met Saturn gebeld (rond 3 uur 's middags) en ze hadden er geen meer.. Misschien zijn er en paar FoKKers meteen die kant op gegaan na een eerder bericht hier.. Daarmee verviel ook meteen mijn plan om de kant op te gaan en er een paar mee te nemen.. Mochten ze er van de week weer een paar krijgen dan wil ik het nog wel overwegen, maar zit ook met werk overdag..quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Net zo goedkoop en bij de Saturn lagen er nog een aantal bij Kidz world niet en bij EBgames ofzo ook niet.
Het lijkt erop dat ze je bestelling omgezet hebben in een soort budget. Sommige bedrijven doen dat wel eens als ze het gewenste product niet kunnen leveren. Van de Wehkamp weet ik dat wanneer je te veel betaalt, dat je dan ook zo'n saldo in de plus krijgt, een soort tegoed dat je kan besteden op andere producten. Misschien hebben ze dat met jouw bestelling ook gedaan. Maar ik hoop voor je dat dat niet het geval is, en zonder mededeling van het feit dat dit is gebeurd, kunnen ze dat natuurlijk helemaal niet maken!quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef Haay1971 het volgende:
Euh, dit is vaag? Wekenlang staat er op Wehkamp.nl bij Mijn Klantgegevens bij Uw Bestellingen m'n bestelling van de Wii, en ineens staat er niks meer. "Geen bestelling voor u genoteerd". Maar bij Uw financiële gegevens staat nu: Uw actuele saldo is: ¤ 254,94. En als ik dan bij Mutaties na laatste rekeningoverzicht kijk staat er voor 25-12 (dat is morgen pas... ???)
Datum... aantal ... Omschrijving ... Bij
25-12 ... 1 .......... Wii .................. 249,99
25-12 ... 0 .......... Bezorgkosten ... 4,95
Maar waarom staan de bedragen dan bij "Bij" en niet bij "Af" ? En betekent dit nou dat m'n Wii daadwerkelijk onderweg is naar mij, of wat ? Maar bij DHL Service point "Volg uw pakket" staat: Geen informatie gevonden.
Vat er geen ruk van!
Goddomme WTF!!!quote:Op maandag 25 december 2006 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
Het lijkt erop dat ze je bestelling omgezet hebben in een soort budget. Sommige bedrijven doen dat wel eens als ze het gewenste product niet kunnen leveren. Van de Wehkamp weet ik dat wanneer je te veel betaalt, dat je dan ook zo'n saldo in de plus krijgt, een soort tegoed dat je kan besteden op andere producten. Misschien hebben ze dat met jouw bestelling ook gedaan. Maar ik hoop voor je dat dat niet het geval is, en zonder mededeling van het feit dat dit is gebeurd, kunnen ze dat natuurlijk helemaal niet maken!
Zover ik weet in kleve en oberhausenquote:Op zondag 24 december 2006 14:25 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Is dat Saturn in Duitsland? Ik ken alleen maar Saturn in Keulen, waar zitten er meer?
Nou ja, ga ik daar van de week eens een zinloze roadtrip aan wagen. En deze keer wel even de auto scannen voor ik de grens over ga. Bedankt voor de info!quote:Op maandag 25 december 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zover ik weet in kleve en oberhausen
Dit betekend bij de Wehkamp dat je hem binnenkort kan verwachten van hun.quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef Haay1971 het volgende:
Euh, dit is vaag? Wekenlang staat er op Wehkamp.nl bij Mijn Klantgegevens bij Uw Bestellingen m'n bestelling van de Wii, en ineens staat er niks meer. "Geen bestelling voor u genoteerd". Maar bij Uw financiële gegevens staat nu: Uw actuele saldo is: ¤ 254,94. En als ik dan bij Mutaties na laatste rekeningoverzicht kijk staat er voor 25-12 (dat is morgen pas... ???)
Datum... aantal ... Omschrijving ... Bij
25-12 ... 1 .......... Wii .................. 249,99
25-12 ... 0 .......... Bezorgkosten ... 4,95
Maar waarom staan de bedragen dan bij "Bij" en niet bij "Af" ? En betekent dit nou dat m'n Wii daadwerkelijk onderweg is naar mij, of wat ? Maar bij DHL Service point "Volg uw pakket" staat: Geen informatie gevonden.
Vat er geen ruk van!
Dat hoop ik ook voor hem.. Ik zou het in ieder geval maar even navragen morgen.quote:Op maandag 25 december 2006 15:36 schreef kiddyl het volgende:
[..]
Dit betekend bij de Wehkamp dat je hem binnenkort kan verwachten van hun.
Yesssss, net de Wehkamp chat gebruikt en navraag gedaan en te horen gekregen dat hij donderdagmiddag bezorgd wordt!quote:Op maandag 25 december 2006 15:36 schreef kiddyl het volgende:
Dit betekend bij de Wehkamp dat je hem binnenkort kan verwachten van hun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |