quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:43 schreef Dutchdjho het volgende:
Ik werd net gebeld door intertoys Rotterdam!!! Ze hebben een Wii voor mij, maar ik heb het net al mn wii gekocht bij een ander zaak. Dus laat ff weten als iemand mijn order wil. schilom.ho@gmail.com.
Ik weet precies wat je bedoelt, ik had het ook niet leuk gevonden als ik aan de andere kant van het verhaal had gezeten. Maar op dat moment als je in een splitsecond moet beslissen of je het wel of niet neemt intereseert je dat echt niet. En uiteindelijk,dat is het probleem van de winkelierquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af hoeveel geluk sommige mensen kunnen hebben... En die andere persoon is ook flink genaaid zeg. Stel hij staat in de file, of moet klanger werken dan verwacht, komt ie vol vreugde zijn Wii ophalen, krijgt hij te horen:"Ja sorry, je was een uur te laat, ik heb m aan iemand anders meegegeven." Ik zou hem helemaal flippen ja![]()
En hoeveel pech kan je ook hebben: Ik ben gisterenochtend toen de winkels open gingen in Eindhoven een ronde gaan maken van een uur. Alle winkels afgegaan waar ze maar een Wii zouden kunnen verkopen. Niets te vinden natuurlijk. Lees ik vandaag dat er bij de Dixons 6 Wii's in de winkel lagen. En welke enige fucking winkel ben ik vergeten heen te gaan? Juist, de Dixons.![]()
![]()
Ik had m ook meegenomen hoor, absoluut!quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt, ik had het ook niet leuk gevonden als ik aan de andere kant van het verhaal had gezeten. Maar op dat moment als je in een splitsecond moet beslissen of je het wel of niet neemt intereseert je dat echt niet. En uiteindelijk,dat is het probleem van de winkelier. De klant had uiteraard ook kunnen bellen dat ie wat later kwam. Moet ik er wel bij toevoegen dat ik al sinds de 8e elke dag wel een paar winkels heb bezocht om te kijken of ze er nog 1 hadden.
helaaschquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef linebear het volgende:
zucht.... een pre-order in de buurt, is ie al vergeven
is het niet gelukt met die pre-order van intertoys Rotterdam?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:19 schreef linebear het volgende:
zucht.... een pre-order in de buurt, is ie al vergeven
Sorry ik kreeg behoorlijk wat berichtjes in een paar minuten tijd. Ik heb gewoon de eerste mail gepakt en die was van iemand die darkfire heet. Ik hoop dat jullie volgende x meer geluk hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef BoA het volgende:
[..]
is het niet gelukt met die pre-order van intertoys Rotterdam?
ontkenningsfase...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef linebear het volgende:
Gelukkig komt Sound of Music op tven Lord of the Rings... dus helemaal geen tijd om te gamen
Heb ik allebei (of alle vier, als je LotR als 3 films telt) allemaal op (originele) DVDquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:00 schreef linebear het volgende:
Gelukkig komt Sound of Music op tven Lord of the Rings... dus helemaal geen tijd om te gamen
Kan je huilen om de Wii wat je wilt maar dat is ook wel een erg leuk apparaatje!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Haay1971 het volgende:
Heb in ieder geval vandaag lekker voor 189 euro een mooi Navman navigatiesysteem gekocht, dus toch een leuk speledingetje, als schrale troost voor het niet hebben kunnen scoren van een Wii.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |