Ik zou me meer zorgen maken over hete soep met croutons over je eikel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een kuttijd, het is 4 uur cup a soup en ik heb geen behoefte dat ik door mijn ejaculatie (wat dan ook nog eens met één hand moet) room in mijn soepie krijg
Ik teken hierbij protest aan
zorg je wel dat je om 4 uur thuis bent dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over hete soep met croutons over je eikel.
De soep is klaar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
zorg je wel dat je om 4 uur thuis bent dan?
Misschien die grote homofiele neger wel!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:46 schreef HansU het volgende:
volgens mij zit ik dan in een trein op dat tijdstip.
Mochten er mensen me willen helpen, werk ik graag mee
Ze doet het!!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:03 schreef JanJanJan het volgende:
Ik zal mijn collega even vragen of ze voor het goede doel even wil nuecken met me![]()
Bel jij mij of ik jou?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Zal me een herrie geven hier, 65% is vrouw.
Ik werd een beetje zenuwachtig van de idee dat jij op hetzelfe moment............quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:07 schreef yvonne het volgende:
Was het voor jullie net zo lekker als voor mij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |