Lekker danquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, ik had nog een uur koptelefoon op nadat ik geen muziek meer aan had staan
dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Huh?
als je zusje tetraplegie heeft, hoe kan ze dan koffie zetten?
Die benaming klopt ook niet helemaal. het lijkt meer op tetraparese denk ik, maar ook niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:23 schreef Sebasser het volgende:
Huh?
als je zusje tetraplegie heeft, hoe kan ze dan koffie zetten?
soms kan ik ook niks vinden, daar heb ik dan een trukje voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, de term voor wat ze wel precies heeft kan ik niet vinden
Je kan wel normaal communiceren? want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemandquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, de term voor wat ze wel precies heeft kan ik niet vinden
wtfquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan wel normaal communiceren? want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemand
Gelukkig is dat van belang op Fok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemand
Ja, als je dr gewoon ziet en met haar praat merk je er niks van hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan wel normaal communiceren? want dat vind ik altijd 1 van de ergste dingen als je niet normaal kan praten met iemand
Haha ja dat dacht ik ook. Tijp eens fatsoenlijke zinnen TwyLight.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf
edit: oh, zo.
tegen dat zusje, ik dacht normaal communiceren met Queen_bee![]()
Nope, enige waarmee ze geestelijk achterstand heeft is schoolwerk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef TwyLight het volgende:
Ja nee ok maar niet dat ze ook nog geestelijk gehandicapt is en dat ze niet normaal kan praten
Begin bij jezelf.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook. Tijp eens fatsoenlijke zinnen TwyLight.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook. Tijp eens fatsoenlijke zinnen TwyLight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |