ach joh soms moet je een makkelijk doelwit hebben ik loop marrokanen ook altijd aftezeikenquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah dan mag je spelfouten maken tot in het oneindige. Je m'excuse PPAUL.
Ik word gebasht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:09 schreef PPAUL het volgende:
hoeren, ik wordt gebasht (met d of met een t?)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:11 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ach joh soms moet je een makkelijk doelwit hebben ik loop marrokanen ook altijd aftezeiken![]()
sodeflikker op uit dit topic kutnewbiequote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef PPAUL het volgende:
[..]
he, heb je die gemaakt van zo'n doe-hetzelf kit?
Weetje wie een goed doel heeft?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:11 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ach joh soms moet je een makkelijk doelwit hebben ik loop marrokanen ook altijd aftezeiken![]()
Mn zusje blijft benedenquote:
Misschien geeft dit duidelijkheid inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sodeflikker op uit dit topic kutnewbie
Kan je meteen koffie voor mij zetten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn zusje blijft benedenEn ik ga af en toe kijken of ze wat moet
van wie wat waar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:14 schreef TwyLight het volgende:
en geile pics maken
Eey, mn zusje kan dat ook zelfquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan je meteen koffie voor mij zetten?![]()
Wat ga je er op behangen dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:14 schreef TwyLight het volgende:
ik met behangplak en behang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |