abonnement Unibet Coolblue
pi_2831856
Hmmm, loop je zaterdagochtend de sportschool in en welke dames spot je? Achter de bar Mila van Big Diet en in de kleedkamer Kim van BB2.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 16 januari 2002 @ 11:24:23 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2832000
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef Ripley het volgende:
Hmmm, loop je zaterdagochtend de sportschool in en welke dames spot je? Achter de bar Mila van Big Diet en in de kleedkamer Kim van BB2.
O.

Leuk?

Niet leuk?

Irritant?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_2832022
tsja ik kom regelmatig hieke tegen maar dat heb je als je in hetzelfde dorp woont
pi_2832108
Als je Darius wilt spotten moet je regelmatig winkelcentrum 'de Loper' bezoeken in Vlaardingen.
Heb 'm daar al een paar keer gezien in de Super de Boer.
  woensdag 16 januari 2002 @ 11:44:52 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2832181
Kun je 'm niet eens vragen wat zo'n superster in een supermarkt doet? Ik dacht dat Grace Jones inmiddels zijn boodschappen wel zou doen?
Ben te zaai voor een signature
pi_2832194
Vlaardingen? Ligt dat vlakbij Hollywood?
O+. Ripley. O+.
pi_2832346
lol, ik als non-reality soap-fan denk maar 1 ding n.a.l.v. dit soort posts:

stelletje freaks!

~ MMx

  woensdag 16 januari 2002 @ 12:15:39 #8
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2832501
Ik denk altijd als er weer iemand komt posten in een forumonderdeel waar hij/zij duidelijk niets te zoeken heeft omdat het hem/haar niets interesseert:

Pfoewh, get a life!

Ben te zaai voor een signature
  Moderator woensdag 16 januari 2002 @ 12:43:16 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2832726
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef Ripley het volgende:
Achter de bar Mila van Big Diet en in de kleedkamer Kim van BB2.
Heeft Sjoorsjie haar nog blijvende schade toegebracht of zit haar neus nog recht enzo?

En waar mag deze sportclub wel wezen, woont ze nu in A'dam of nog niet?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 16 januari 2002 @ 20:08:55 #10
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_2837518
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:37 schreef superrat het volgende:
Als je Darius wilt spotten moet je regelmatig winkelcentrum 'de Loper' bezoeken in Vlaardingen.
Heb 'm daar al een paar keer gezien in de Super de Boer.
* Smots gaat zich binnenkort ergens in winkelcentrum 'De Loper' verstoppen met een emmer stront, ergens vlakbij de Super de Boer....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_2839672
testje
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2839983
Eergisteren BB3 Leo (bij Le Journal)
Gisteren BB3 Leo (bij de kapper)
Vanavond BB1 Anouk (bij de )

ex-Graz stalker
pi_2842182
Ik spot aldrico regelmatig, die woont hier vlakbij.
Ed schijnt hier ook te wonen, en daan woont hier niet ver vanDAAN geloof ik en tot overmaat van ramp woont(of woonde, want ik zie haar de laatste tijd nooit meer) hummie hier (Amsterdam-slotervaart) ook.
Zal wel toeval zijn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 17 januari 2002 @ 03:45:27 #14
374 beelzebub
master of disaster
pi_2842205
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef Ripley het volgende:
Hmmm, loop je zaterdagochtend de sportschool in en welke dames spot je? Achter de bar Mila van Big Diet en in de kleedkamer Kim van BB2.
Welke sportschool? Waar, waar? Welke dagen? Hoe laat?
Ik ga meteen overschrijven.
  donderdag 17 januari 2002 @ 03:54:45 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2842218
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef Ripley het volgende:
Hmmm, loop je zaterdagochtend de sportschool in en welke dames spot je? Achter de bar Mila van Big Diet en in de kleedkamer Kim van BB2.
meteen gillend weggerend natuurlijk!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 17 januari 2002 @ 03:55:33 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2842220
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 20:08 schreef Smots het volgende:

[..]

* Smots gaat zich binnenkort ergens in winkelcentrum 'De Loper' verstoppen met een emmer stront, ergens vlakbij de Super de Boer....


jij hebt wat met poep!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 17 januari 2002 @ 14:29:39 #17
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2845298
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 03:45 schreef beelzebub het volgende:

[..]

Welke sportschool? Waar, waar? Welke dagen? Hoe laat?
Ik ga meteen overschrijven.


Mag jij in de dameskleedkamer komen dan?
  donderdag 17 januari 2002 @ 15:16:33 #18
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2845788
Toen ik vorig jar stage liep in Hilversum, zat ik wel eens tegenover Tessa uit De Bus. Heb drie weken geleden nog met Eric uit De Bus in de kroeg gestaan.

* Elbutre heeft een spannend leven!

Back in town
  donderdag 17 januari 2002 @ 15:17:56 #19
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2845801
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef Ripley het volgende:

in de kleedkamer Kim van BB2.


oe, geil!
Back in town
  donderdag 17 januari 2002 @ 16:18:33 #20
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_2846618
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef Ripley het volgende:
Hmmm, loop je zaterdagochtend de sportschool in en welke dames spot je? Achter de bar Mila van Big Diet en in de kleedkamer Kim van BB2.
Zolang Mila maar niet AAN de bar zit, is er nog hoop voor haar.;)

Kim van BB2, hmm die persoon was ik eigenlijk al helemaal vergeten. Wat kan het toch snel gaan.

pi_2848296
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 03:30 schreef PC eend het volgende:
Ik spot aldrico regelmatig, die woont hier vlakbij.
Ed schijnt hier ook te wonen, en daan woont hier niet ver vanDAAN geloof ik en tot overmaat van ramp woont(of woonde, want ik zie haar de laatste tijd nooit meer) hummie hier (Amsterdam-slotervaart) ook.
Zal wel toeval zijn
Ajjjjjj helaas voor jou ......ik zag haar(Hummie) vorige week nog in vette hoerensloep langs Sloterplas trutten.
pi_2854542
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 18:30 schreef raffles het volgende:

[..]

Ajjjjjj helaas voor jou ......ik zag haar(Hummie) vorige week nog in vette hoerensloep langs Sloterplas trutten.


Oh ooh , dan zal ze er nog wel wonen.
Goed dat je me ff waarschuwd, dan kan ik me er op voorbereiden, want ik zal nooit vergeten die keer dat ik knetterstoned een zombie-film had gezien en daarna nog ff boodschappen ging doen en daarbij plots hummie recht in het smoelwerk keek, kan je verzekeren dat ik gillend de winkel ben uitgerend
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 02:58:27 #23
19200 Tja
Slangenmens
pi_2854612
Gut wat leiden jullie allemaal spannende levens!!!!
Ik werk in de buurt van Slotervaart en kijk hééééééél goed uit mijn doppen op de ringweg, maar ik zie nooooooooit iemand...

[Dit bericht is gewijzigd door Tja op 18-01-2002 03:06]

It is I, LeClerc
pi_2854675
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 02:58 schreef Tja het volgende:
Gut wat leiden jullie allemaal spannende levens!!!!
Jouw ondertitel getuigt ook niet echt van een spannend leven
quote:
Ik werk in de buurt van Slotervaart en kijk hééééééél goed uit mijn doppen op de ringweg, maar ik zie nooooooooit iemand...
Ik weet niet wat jij voor werktijden heb, want altijd als ik op de ringweg kom is het er stervensdruk
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 18 januari 2002 @ 03:56:33 #25
19200 Tja
Slangenmens
pi_2854698
Geintje PC eend Kusjes
It is I, LeClerc
  vrijdag 18 januari 2002 @ 12:20:19 #26
16612 Vixen
Disney Devil
pi_2856347
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 15:17 schreef Elbutre het volgende:

[..]

oe, geil!


Die hebben we allemaal toch al naakt gezien?
pi_2858567
En Mijn Collega is Lekker vriendjes met KOOS uit BB The Battle....

OWOWOWOWOWOW....wat zijn we trots op haar!!

Mie luf joe long taim
pi_2864594
quote:
Op vrijdag 18 januari 2002 03:56 schreef Tja het volgende:
Geintje PC eend Kusjes
Oohw, no hard feelings then ( tenzij je de kusjes op veels te intieme plekken plekken richt natuurlijk )
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 20 januari 2002 @ 13:54:04 #29
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2874253
Big-brotherbewoner zoekt baan als consultent

23 januari 2002

Na bijna 4 maanden in het Big-brotherhuis gezeten te hebben, zoek ik, Leo, een baan als bedrijfsmaatschappelijkwerker of consultent in de sociale sector of overheid.
Voor het huis had ik commerciele binnen-en buitendienstbanen. Ik zou nu meer als deskundige profileren dan puur voor de commerciele aktiviteiten.

U kunt zich afvragen waarom heb ik voor het BigBrotherhuis gekozen? Ik zie"het huis" vooral als een experiment hoe ik grenzen bij mezelf kan verleggen en hoe ik grenzen van anderen kan opzoeken.
In dit huis heb ik met mensen om moeten gaan uit verschillende lagen van de sociaal maatschappelijke ladder. Kernwoorden die ik geleerd heb zijn:
overleven door op het juiste moment te profileren, geduld, en creatieve dingen bedenken om te tijd door te komen. Voornamelijk heb ik de groepsdynamica stevig onder de loep genomen en er veel dingen van opgestoken. Ik weet nu hoe je in de praktijk kan opklimmen in een pickorde, hoe je zaken naar je hand kan zetten en hoe je kan profileren als outsider.
Vaardigheden die naar mijn mening een uitstekende basis vormen om als consultent aan de slag te gaan.

Ik studeer momenteel op zaterdag Psychosociale Wetenschappen & Counseling. Ik zit nu in het 3e jaar en heb nog 1 jaar te gaan. Het betreft een HBO opleiding.
Ik woon in het midden van het land en ben bereid eventueel veel te reizen.
Mijn E-mailadres is: ???????

In een persoonlijk gesprek zou ik het een en ander graag willen toelichten.

Met vriendelijke groet,

Leo

Bron:
Vunzie van MW

  zondag 20 januari 2002 @ 15:42:31 #30
19319 weyden
viruseliminator
pi_2875123
Leo van BB3 zoekt baan als consulent in de sociale sector. Zie mediawatchers
pi_2875241
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:54 schreef marky het volgende:
....Ik zou nu meer als deskundige profileren dan puur voor de commerciele aktiviteiten...
..Ik zie"het huis" vooral als een experiment hoe ik grenzen bij mezelf kan verleggen...
...Kernwoorden die ik geleerd heb zijn:
overleven door op het juiste moment te profileren...
...Voornamelijk heb ik de groepsdynamica stevig onder de loep genomen en er veel dingen van opgestoken...
..en hoe je kan profileren als outsider... (AGAIN!)
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Leo ZO SLECHT Nederlands schrijft. En als je al zo slecht bent in Nederlands, dan laat je je sollicitatiebrief toch nakijken door een vriend? Dit moet wel een grap zijn...
van alle markten thuis
  maandag 21 januari 2002 @ 12:28:34 #32
18772 pos
@@sweet@@
pi_2883660
Zag vandaag Danielle op schiphol, ging met haar vriend op vakantie. Ze heeft trouwens geen dreads meer!!
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 21 januari 2002 @ 13:00:50 #33
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_2883936
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:54 schreef marky het volgende:
Big-brotherbewoner zoekt baan als consultent

23 januari 2002

Na bijna 4 maanden in het Big-brotherhuis gezeten te hebben, zoek ik, Leo, een baan als bedrijfsmaatschappelijkwerker of consultent in de sociale sector of overheid.
Voor het huis had ik commerciele binnen-en buitendienstbanen. Ik zou nu meer als deskundige profileren dan puur voor de commerciele aktiviteiten.

U kunt zich afvragen waarom heb ik voor het BigBrotherhuis gekozen? Ik zie"het huis" vooral als een experiment hoe ik grenzen bij mezelf kan verleggen en hoe ik grenzen van anderen kan opzoeken.
In dit huis heb ik met mensen om moeten gaan uit verschillende lagen van de sociaal maatschappelijke ladder. Kernwoorden die ik geleerd heb zijn:
overleven door op het juiste moment te profileren, geduld, en creatieve dingen bedenken om te tijd door te komen. Voornamelijk heb ik de groepsdynamica stevig onder de loep genomen en er veel dingen van opgestoken. Ik weet nu hoe je in de praktijk kan opklimmen in een pickorde, hoe je zaken naar je hand kan zetten en hoe je kan profileren als outsider.
Vaardigheden die naar mijn mening een uitstekende basis vormen om als consultent aan de slag te gaan.

Ik studeer momenteel op zaterdag Psychosociale Wetenschappen & Counseling. Ik zit nu in het 3e jaar en heb nog 1 jaar te gaan. Het betreft een HBO opleiding.
Ik woon in het midden van het land en ben bereid eventueel veel te reizen.
Mijn E-mailadres is: ???????

In een persoonlijk gesprek zou ik het een en ander graag willen toelichten.

Met vriendelijke groet,

Leo

Bron:
Vunzie van MW


Kijk eens naar de datum?????
pi_2905689
spot met je mee ,
heineken roels <-- gappie het roel .
*blurp*
Doh..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')