Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Dont ask teh TSquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:50 schreef nikky het volgende:
Waarom toch altijd die stomme icoontjes in een op?
Ik heb er wel eens aan gesleuteld enzoquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft die OP eigelijk gemaakt idd?
aha.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gesleuteld enzo![]()
Neem eens een goede avatorroquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
Willy use a billy-boy.
Ken je dat paaseiland ofzeau?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem eens een goede avatorro![]()
ik heb hem gemaakt toen aan het begin van NBquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft die OP eigelijk gemaakt idd?
Nou fijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:57 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Aan die beelden moet ik denken als ik naar mijn ava kijk...
Aha!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb hem gemaakt toen aan het begin van NB
ja ikkequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef TwyLight het volgende:
wie wil neuken? ik zoek een blonde meid rond de 20 lekker nat en niet te veel praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |