Dat is maar weer voor even, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gatverdamme...na vanavond zullen ze opeens de beste vriendjes zijn...![]()
En na morgen weer oorlog...quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gatverdamme...na vanavond zullen ze opeens de beste vriendjes zijn...![]()
Vreemde lui daar hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
Nu zit Natasia weer kotsgeluiden te maken om Huub. Ze is ook zo oprecht he.
That's why ik liever veilig achter m'n computertje zit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vreemde lui daar hoor.
Zouden wij ook zo worden als we daar zaten.
Ik zeg nu van niet....quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vreemde lui daar hoor.
Zouden wij ook zo worden als we daar zaten.
ik geloof dat hij haar omgepraat heeftquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:19 schreef Gert het volgende:
Toch wel een hele belangrijke move dit, van NL.
Nataasia geloof hem misschien niet helemaal, maar ze is toch wel trots dat ze NL "er onder" heeft gekregen, en zal de komende stemronde vanaf nu voor het hoofd van Huub gaan.
Denk dat wij er geen eens in kwamen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
That's why ik liever veilig achter m'n computertje zit.![]()
Ik geloof daadwerkelijk dat het gelukt is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof dat hij haar omgepraat heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |