Ja snap er ook niks meer van.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:46 schreef Day het volgende:
Waarom zeikt Bart alleen over de uitzendingen?
Hij weet toch dat er ook 24/7 gestreamd wordt?
.NL kan het vergeten na vanavond.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef bosb het volgende:
Zozo er komt nog een band vanavond, als er nog wat drank in gaat kan het best "gezellig" worden denk ik
Hij zat in het kantoor effe terug.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef beco het volgende:
Waar is NL ?
Ik denk dat hij de achterban van de bewoners, en ook van hemzelf met deze uitspraak te kort doet.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:46 schreef beco het volgende:
Bart: 'Gevoel wordt bepaald door de uitzending'
Die jongen mist iets. Kan het wel leuk vertellen maar mist iets.
100% eensquote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat Nena de grootste, onverwachtte, tegenstander is. Ze speelt het spel slim, is bij iedereen populair en door te zeggen dat ze niet tot het eind wil blijven ziet niemand haar als grote tegenstander. Terecht punt zou je kunnen zeggen.
Dat van dat nichte is, zoals net al 3x verteld met een brief opgelost, waarna niemand het er ooit meer over gehad heeft.....
Los van of men Bart mag of niet. Wat hij zegt klopt niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dan kun je nog bepaalde dingen helemaal verkeerd opvatten. Dat heb ik al meerdere keren zien gebeuren, ook bij mezelf. En als je Bart een tijdje niet meer leuk vindt, is het ook vrij logisch dat je opeens alles negatief uitlegt. Zo werkt dat ook vaak. Maar ik wil echt niemand voor gek verklaren hoor. Ik geef alleen wat tegengas op wat ik opvat als een misvatting.
Die ligt momenteel op de IC in het Gooi aan de hartbewakingquote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef ruby het volgende:
Zit Nathanael ergens te huilen in een hoekje?
En dat is precies de tang waar NL hem in heeft zitten....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
.NL kan het vergeten na vanavond.
Bart is een spiegel voorgehouden (hey, een .NL-woord) en ik hoop (en denk) dat sommige dingen echt wel tot hem door zijn gedrongen. Hij wil het alleen niet toegeven.
Ik denk dat Bart tot die conclusie is gekomen omdat die mensen dus met meningen komen die in zijn ogen niet kloppen.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de achterban van de bewoners, en ook van hemzelf met deze uitspraak te kort doet.
Of probeert hij soms te vertellen dat er meer is dan dat 'wij' zien?
Misschien kan de Redactie hier wat licht op werpen?
Onmogelijk....quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef tipsch het volgende:
heeft iemand zin om even kort te resumeren wat er gebeurd is? alles gemist
Niet kloppen met zijn 'fucked up' realiteit...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart tot die conclusie is gekomen omdat die mensen dus met meningen komen die in zijn ogen niet kloppen.
Komop .NL , lok haar nogmaals uit haar tentquote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef Day het volgende:
Natasia heeft van achter doorgekregen dat ze het goed moet maken. Ze gaat dus niet weg!
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Komop .NL , lok haar nogmaals uit haar tent![]()
Ja, en dat Lesley niet mocht komen van Nena, is ook weer uitgepraat, toch?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat Nena de grootste, onverwachtte, tegenstander is. Ze speelt het spel slim, is bij iedereen populair en door te zeggen dat ze niet tot het eind wil blijven ziet niemand haar als grote tegenstander. Terecht punt zou je kunnen zeggen.
Dat van dat nichte is, zoals net al 3x verteld met een brief opgelost, waarna niemand het er ooit meer over gehad heeft.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |