In ieder geval heb ik na 8 jaren op de bouw gewerkt te hebben niet zo'n onnatuurlijke bouw als dit type jongen. Die denken aan borstpartijen, buikspieren en biceps om te showen aan hun blote bast, maar wat onder hun broekspijpen zit vergeten ze. Vaak gemaakte fout bij beginnelingen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Zo langzamerhand begin ik erg nieuwsgierig te worden naar jouw lijf.![]()
FOTO, FOTO, FOTO!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:02 schreef Gigageil het volgende:
In ieder geval heb ik na 8 jaren op de bouw gewerkt te hebben niet zo'n onnatuurlijke bouw als dit type jongen. Die denken aan borstpartijen, buikspieren en biceps om te showen aan hun blote bast, maar wat onder hun broekspijpen zit vergeten ze. Vaak gemaakte fout bij beginnelingen.
Nee hoor, wij zijn bij jequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:16 schreef kleinzusje het volgende:
Zit ik hier nu helemaal alleen 2e kerstdag te vieren ??![]()
![]()
![]()
Joehoeeeeeeeeeeeeeeequote:
Maar nu jullie er toch zijnquote:
Als die bewoner toevallig in brand staat juichen we het toequote:Op vrijdag 22 december 2006 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar nu jullie er toch zijnff een vraagje: Mag iedereen vanaf nu dus een glas/ kop met ( koude) vloeistof naar een andere bewoner gooien ?
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als die bewoner toevallig in brand staat juichen we het toe![]()
Ik heb even voor je gekeken, hier geen problemenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef elsie het volgende:
ben ik de enige die problemen heeft met de goudekooi site ? krijg steeds een wit leeg beeld als ik de site wil openen![]()
dankje, dan ligt het dus niet aan de site ...hoop dat het dan gauw weer opgelost is hier op mijn pc'tje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken, hier geen problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |