Heb niet gekeken op het KNMI maar wellicht verwachten ze regen Eerste Kerstdag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:52 schreef bosb het volgende:
[..]
Tsja wel toepasselijk, sneeuwen doet het toch niet meer met kerst
Ik moest even twee keer kijken, maar inderdaad, het was Bartquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart speelt weer zijn rol als goedlachse aardige bewoner...
Tijdelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:58 schreef Kaleddis het volgende:
Bah bah bah, als we ergens een rottige kerst hadden kunnen zien was het hier wel. Maar nee, alles is weer bijgelegd en zoetsappig...![]()
Volgens mij Nena....quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL moet naar achteren komen....
Ik wilde bijna DBK typen....
Nena was datquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL moet naar achteren komen....
Ik wilde bijna DBK typen....
Bart is pages, die wil alleen nog maar zijn hachie redden in de groep.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:00 schreef avonne het volgende:
Bart wil niet meegaan een sigaartje roken met Nel
"dat snap je toch wel?"
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:02 schreef Day het volgende:
Elke keer als ik denk dat het een saaie avond wordt en me afvraag waarom ik eigenlijk kijk, gebeuren er zulke dingen. Heerlijk
Ik vind het zeer merkwaardig dat de meerderheid roept "Natasia moet eruit!"quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
HerkenbaarHele week was het pet maar vanavond maakte dat zeer ruimschoots goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |