Leuk! maar drie dagen Zuid Afrika, is dat wel genoeg, ik neem aan dat je met heen en terugreis al 2 dagen kwijt bent?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga trouwens volgende maand 3 dagen naar Durban (South Africa) en in maart 2 dagen naar Milan!
Wij K&W modjes komen nog eens ergens!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Cybersijp het volgende:
Reisje hier, reisje daar, reisje nooitgewaar.....( Op de maat van klompje hier, klompje daar hupvalderiere)
Hoe zit dat hier???? Klussen met die handel, zo komt t toch nooit af?![]()
Maar eh Mars? ->![]()
Wij houden de eer wel hoog hoor voor (volk en vaderland) Enmmh K&W natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef MMach het volgende:
Houston, we have hot running water![]()
Voor het eerst in 93jaar is er een kraan waar warm water uit komt aanwezig in dit huis.
Jij vraagt wat ik al máánden niet durf te vragen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Mmach, hoe deden jullie daat eerder met warm water dan?
Kon je wel warm douchen trouwens?
O echt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:59 schreef MMach het volgende:
iets met ketel en gasvuur. Laten we er niet verder op ingaan
![]()
Tis idd gewoon een kwestie van gewoonte. Mij kan dat echt niet schelen als ik 5 minuutjes moet wachten om wat water op te zetten. Voor andere mensen die alle comfort gewoon zijn is dat natuurlijk de pure horrorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O echt?![]()
Nou, nu wen je aan dat soort ongemakken (ook tijdens een verbouwing of zo - na een week weet je niet beter), maar dan weet je dat het weer wordt opgelost.
Douchen ook met een keteltje heet water?
Of... brrrr... koud?
Jij kan zo bij de landmacht![]()
Heerlijk dat je nu warm water uit de kraan hebt, wat een feestGoed gedaan MMach, je familieleden zullen je nú toch zo langzamerhand wel erg dankbaar zijn voor alles!
Totáál overheen gekeken op die plattegrondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef MMach het volgende:
[..]
Tis idd gewoon een kwestie van gewoonte. Mij kan dat echt niet schelen als ik 5 minuutjes moet wachten om wat water op te zetten. Voor andere mensen die alle comfort gewoon zijn is dat natuurlijk de pure horror. Zeker als andere feiten opduiken. Zoals de douche... die niet bestaat in huis. Er is wel een nieuwe douche, maar die zit nog in de verpakking, voor als ik ooit es begin aan de badkamer. Kijk maar op die plattegrond die ik ooit es heb getekend. Daar staat 'badkamer' in de kleur van 'nieuwe bestemming van de ruimte', maar er is nergens een 'badkamer' te zien in 'huidige bestemming van de ruimte'. Het stond daar dus al dat er hier echt geen badkamer is... en geen douche... en wat meer is, er was hier vóór dat de wc voorzien is van een lavabootje met kraan, ook maar 1 kraan, in de gang. Serieus
![]()
nu kan je je ogen wijd opensperren van ontzetting, of bedenken dat het mijn schuld niet is én dat de mensen voor de douche bestond ook proper waren. Je kan je op meer dan 1 manier wassen. Ik ben altijd proper en geen stinkerd, dus douche of niet, dat doet er niet toe. Maar dat er hier thuis geen badkamer is, dat vermeld ik dan ook nooit tegen willekeurige mensen, wegens de hoge genantiegraad.
Oh heer, dank u voor dit huis![]()
Mmach je hebt Mail, mede vanwege deze post bedacht ik ff watquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:33 schreef MMach het volgende:
Houston, we have hot running water![]()
Voor het eerst in 93jaar is er een kraan waar warm water uit komt aanwezig in dit huis. Welliswaar nog in een testopstelling (zoals het papiertje dat mn broer aan de muur heeft gehangen aantoont). Het is wel even wennen aan een druppelende kraan als de boiler opwarmt, oogt nogal onprofessioneel, maar ja, dat is de aard van een lage druk kraan natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jejeje, alles werkt naar behoren. En dat voor maar 73¤
En oh ja, ons busje heeft kapotte gloeikaarsen->start niet meer. Maar kga hem nog veel nodig hebben, dus toch maar even naar de garage. Tegen volgende week is ie gerepareerd, en ben ik 200¤ lichter.
Excl. reis. Ik denk dat ik zo'n 2 dagen daar ben. Enige dat ik hoef te doen is een vergadering en een congress centre bekijken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Leuk! maar drie dagen Zuid Afrika, is dat wel genoeg, ik neem aan dat je met heen en terugreis al 2 dagen kwijt bent?
Ik mag over 1,5 week weer een paar dagen DuitslandMet de auto..
Maar wie weet zit er binnenkort nog wel iets van Hong Kong of Shanghai in.... die kans bestaat iig.
Ja mop, mijn ouders waren uit '32, ik ken de verhalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef tnimble het volgende:
Zoet er goed uit MMach! Eindelijk ook in 1 handomraai heet water!
@Dude, Reese, ...: Zo gek is dat niet tot de jaren 50 / 60 had in Nederland ook bijna niemand een douch of heet water. Ik ken me ook nog goed, we hadden wel een douche maar die gebruikten we bijna nooit. Was zo'n gedoe omdat elke dag te doen. Douchen was voor Zaterdags. We hadden wel heet water uit een geiser. Maar mijn ouders zijn gewoon groot gebracht met een keteltje opzetten. Dat giet je over in een waskom, zeep en een handschoentje er bij en je bent proper. Waar dee je dat, gewoon in de slaapkamer natuurlijk. En af en toe vulde je een tobbe en kon je in bad maar dat deed je niet zo vaak omdat hetveel keteltjes koste en dus veel tijd. Je hoeft je ook niet elke dag te verwennen.
Zeg, ik ben dan nog wel een jonge blom (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef tnimble het volgende:
@Dude, Reese, ...: Zo gek is dat niet tot de jaren 50 / 60 had in Nederland ook bijna niemand een douch of heet water.
Nou!quote:Je hoeft je ook niet elke dag te verwennen.
Hoi ende welkom!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Leonidas het volgende:
Ik kan het bevestigen, hij stinkt niet!
Wat een toffe username voor een Vlaams snoepje!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:42 schreef Leonidas het volgende:
Nee joh, het is een vrouwtje, dat zijn haar koplampen!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:28 schreef tnimble het volgende:
Leuk MMah! Je auto heeft alleen 4 ogen
Ik gok op een setje kant en klare templtes(nou ja kant en klaar ..) die op t.net ergens rondhobbelen, je kon ze ergens downen geloof ik. Was een "soep deze/je eigen voiture" ergens in de HK geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee joh, het is een vrouwtje, dat zijn haar koplampen!Alleen op een ietwat vreemde plek...
@MMach: Zelf gephotoshopt?
van harte!quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, gefeliciteerd met je verjaardag!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank je wel
Ik heb een roze gameboy gekregen
Of had ik dat al gezegd?
Roze
En twee spellen
Ik ga nu de trein halen, met mijn gameboy![]()
Is dat een nieuw spel?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank je wel
Gameboy? is dat nog steeds in dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank je wel
Ik heb een roze gameboy gekregen
De Wii is het toch helemaal tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Gameboy? is dat nog steeds in dan?
Tegenwoordig is het toch allemaal de DS of minimaal de Gameboy Advance!!!
De psp weet de markt nog niet echt te veroveren.
Ja die heb ik ook, maar die neem je zo moeilijk mee in de trein om te gamen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:16 schreef sanger het volgende:
[..]
De Wii is het toch helemaal tegenwoordig?
Vier kilo afgevallen dankzij Nintendo's Wii
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'nis geslaag voor haar inburgeringsexamen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
excusses voor m'n enthousiasme..
Je mag dan enthousiast zijn hoor! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie vraag!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef AnneX het volgende:
Weet iemand waar Aritha is ? Hangen de gordijnen , staat de keuken en is Phoebe nou niet/wel bevallen in d'r prachtige nestkistje ?
Al zolang geen update gezien !
Doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Automatic_Rock het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een DS is het inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:12 schreef klipper het volgende:
[..]
Gameboy? is dat nog steeds in dan?
Tegenwoordig is het toch allemaal de DS of minimaal de Gameboy Advance!!!
De psp weet de markt nog niet echt te veroveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |