Ik heb hier in de buurt ook nog de reputatie van fotofreak enzo
![]()
, dus als er mensen foto's nodig hebben, komen ze dat meestal aan mij vragen. En saunaeigenaresse had haar sauna opnieuw ingericht, en vroeg mij om foto's te komen trekken met m'n zus als model (omdat de vorige photoshoot met een professionele fotograaf was tegengevallen). Dus ik foto's gaan trekken (kzal er subiet een paar posten).
En ze vroeg toen aan mij of het mogelijk was om 'van die platen die ik vroeger in mn kamer heb gelegd" op de vloer en de muren van de zolder te bevestigen. ze had het over OSB platen dus
![]()
, en toen hoorde ik van haar plannen voor de zolder. En ze zag er een beetje tegenop om eraan te beginnen omdat het zoveel zou kosten. Ik ging maar even gaan kijken naar de zolder, en damn, onze zolder is groot, maar die toch ook, heel veel potentieel. Dus ik zei van: dat lijkt me wel een uitdaging om daaraan te beginnen. Natuurlijk heb ik mijn jeugdige uitstraling niet mee als ik mensen moet overtuigen dat je veel van zo'n ruimte kan maken, maar dat kunnen te topics op fok wel
![]()
. Ze wist dat wel dat ik wat verbouwde enzo, maar na het topic van de keuken was ze toch een klein beetje overtuigd dat ik dat zou kunnen
![]()
Tis een fantastische madam, en daarvoor doe ik wel een extra efforeke natuurlijk. Ze was dat dus al een jaar of 5 aan het plannen, maar er wa nog niks van gekomen, en ik stond er de volgende dag al met een ruw bestek van de kosten
![]()
Het leukste vind ik dat ik weer mijn zin mag doen, er zijn maar een paar dingen waar ik rekening mee moet houden (het doel van de ruimte, en de vereiste voor 2 bedden in de nok). Maar lichtjes, budget, allemaal geen probleem. Het is te zeggen, ze heeft er geen 20000¤ voor over natuurlijk, maar ze vond het bestek nog meevallen, terwijl dat al tegen de 5000¤ zat, voor de ruimteafwerking zonder plafonds alleen al. Das al meer dan al mn verbouwingen tesamen
![]()
. En met het geld dat ik ermee verdien, kan ik de badkamer hier afwerken. Voor de keuken kom ik nog wel toe met het voorziene budget vermoed ik. Nog 900¤ voor de meubels alleen (en een dampkap moet ik ook nog).
Oh ja, en morgen examen elektronica, maar dat zal lukken denk ik wel