Laat haar eerste goede daad zijn, dat ze jou de zak geeftquote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Krijg net een belletje dat Bianca vanaf 1 Februari mijn nieuwe baas wordt
Dat wijf is hier begonnen als schoonmaakster (15 jaar geleden). Kreeg toen een baan als secretaresse, vervolgens werd ze medewerker personeelszaken, en nu gaat het ineens mijn baas worden![]()
Yeah right.... Is op haar 18e als schoonmaakster begonnen en nu op haar 33ste zonder opleiding ineens manager![]()
![]()
![]()
Geruchten gingen al langer dat ze relatie had met de baas, maar nu weten Giovanni en ik het zeker: Ze is een vuile omhoogneukert![]()
![]()
En eerlijk gezegd: Ik knijp hem nu best wel, want ik maakte altijd lullige opmerkingen over haar poetsverleden![]()
![]()
![]()
lege zak?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat haar eerste goede daad zijn, dat ze jou de zak geeft
Ik kan haar beter de zak geven, daar doet ze het immers voor.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat haar eerste goede daad zijn, dat ze jou de zak geeft
Verzuurde ex-crewquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat wijf is hier begonnen als schoonmaakster (15 jaar geleden). Kreeg toen een baan als secretaresse, vervolgens werd ze medewerker personeelszaken, en nu gaat het ineens mijn baas worden![]()
Yeah right.... Is op haar 18e als schoonmaakster begonnen en nu op haar 33ste zonder opleiding ineens manager![]()
![]()
![]()
Geruchten gingen al langer dat ze relatie had met de baas, maar nu weten Giovanni en ik het zeker: Ze is een vuile omhoogneukert![]()
![]()
En eerlijk gezegd: Ik knijp hem nu best wel, want ik maakte altijd lullige opmerkingen over haar poetsverleden![]()
![]()
![]()
En hoe weet je dat zo zeker, jij bent Bianca ?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:59 schreef Aventura het volgende:
Eng he, vrouwen die carriere maken omdat ze competenter zijn dan jijzelf. Must be hard to swallow. Da's dan ook meteen het enige wat er geslikt is, dat weet ik wel zeker!
zegt meer over jouw (im)potenties dan die van haar zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neen. Jij bent Sandstorm.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zo zeker, jij bent Bianca ?
hahahahaquote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
ik maakte altijd lullige opmerkingen over haar poetsverleden![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |