en hoe weet tonks dat?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef tonks het volgende:
Wario ware is echt tof
ja, dat is het vreemde er de Wii maakt verbinding in de software op de pc, maar de Wii zelf ziet de verbinding niet lijkt het..quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef Egamer het volgende:
[..]
Heb de Wii zelf niet, maar heb wel ervaringen via de DS.
Heb je de gebruiker toeglaten via het software?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top Spel!Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
Wpa werkt hier prima!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:51 schreef Steve-O het volgende:
OK hij werkt om 1 of andere reden pakt ie wpa niet
Wep gelukkig wel Ds werkt ook gelijk
quote:
http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/1upshow_0408_320x180.zipquote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Yup, dat had ik deze week. Toen waren de batterijen allemaal opquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef Tweek het volgende:
Iemand aleens gehad dat alle wiimotes het niet meer doen? Van mij doen niks meer en hersyncen werkt niet.
Half januari.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef Hellrazor het volgende:
Zijn de component kabels al verkrijgbaar ?![]()
eerst internet instellenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef Jesse- het volgende:
bij het maken van een mii staat er ook een optie migrate, die kan ik alleen nooit aan klikken?
dat heb ik, heb ook al mii's verzonden enzo maar die migrate optie blijft geslotenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat heb ik, heb ook al mii's verzonden enzo maar die migrate optie blijft gesloten
Als je in het Mii kanaal op plein klikt en daarna rechts op het middelste icoontje klikt kun je mirgeren aanzetten, daarna moet je volgens mij voor elke Mii afzonderlijk migreren toelaten.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat heb ik, heb ook al mii's verzonden enzo maar die migrate optie blijft gesloten
LoLquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok het is 12 uur geweest en het is de 22e waar is die beloofde browser nou?
ff serieus er is zeker geen tijd bekend dat die browser uit komt?
LoL, net brande die om 12 uur precies. Ik denk wow, zal toch niet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
LoL![]()
Ga slapen dude! als je morgen wakker word zie je zo'n mooi blauw licht je kamer in stralen![]()
Yeah ff een blog post over een scriptje af maken en dan ben ik wegquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
LoL![]()
Ga slapen dude! als je morgen wakker word zie je zo'n mooi blauw licht je kamer in stralen![]()
LoL!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LoL, net brande die om 12 uur precies. Ik denk wow, zal toch niet!
Stuurt iemand me berichtje!
De timing![]()
Dat was ik toch niet ofwelquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Slein83 het volgende:
[..]
LoL, net brande die om 12 uur precies. Ik denk wow, zal toch niet!
Stuurt iemand me berichtje!
De timing![]()
Ja,quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:22 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet ofwelAnders komt ie wel heel laat over
![]()
Vraagje ken je mij Mr Bean, Mario en Bill Gates sturen? (Je staat er bij mij al in en me Wii nummer staat op Mezzin ze lijstjequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja,![]()
Zal je morgen wat mii´s sturen. Nog voorkeuren?
Zal je morgen vroeg toevoegen, en ze sturen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraagje ken je mij Mr Bean, Mario en Bill Gates sturen? (Je staat er bij mij al in en me Wii nummer staat op Mezzin ze lijstje.)
* WyriHaximus is pleite bed tijd
dat was het dank jequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Als je in het Mii kanaal op plein klikt en daarna rechts op het middelste icoontje klikt kun je mirgeren aanzetten, daarna moet je volgens mij voor elke Mii afzonderlijk migreren toelaten.
Haha had je al om kwart voor 9 een bericht gestuurd maar okquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ja,![]()
Zal je morgen wat mii´s sturen. Nog voorkeuren?
Heb zelda zitten spelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Korzakov het volgende:
[..]
Haha had je al om kwart voor 9 een bericht gestuurd maar okStuur me maar Ali G, Dr Phil, Mr Bean en Beatrix als dat gaat lukken
![]()
Ok hartstikke mooiquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:49 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb zelda zitten spelen![]()
Morgen vroeg zal ik ze sturen.
hoe lang ben je al bezig?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:53 schreef DerBolle het volgende:
cod3 aan t spelen, pff wel wennen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |